Ga naar inhoud

netwerk soms wek en soms niet.....


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Probeer twee pc met elkaar te laten communiceren maar dat is maar even gelukt. Toen er opnieuw wer opgestart kon de ene compu de andere niet meer herkennen. Beide pc's zijn aangesloten op een router. Een draait op xp de andere op 98. Internet werkt prima. Er staat bij de netwerkverbindingen wel dat een lanverbinding niet is aangesloten, maar als ik hem probeer in te schakelen gaat dat niet. Een brug werkt ook niet. Wie kan mij helepen. Ik ben maar niet zo thuis in de techniek, maar wie weet lukt het me toch nog een keer. Alvast bedankt! :
Link naar reactie
Een Lan verbinding is wel ok, die andere niet, maar als je met de brug gaat werken wordt de verbinding "grijs" en zegt hij wel in verbinding te zijn. Maar contact is er niet, wel met internet hoor dat werkt prima. Misschien inderdaad een hardware probleempje. De compu gaat samen met de andere maandag naar de leverancier (hij is net een week oud, de xp) eens kijken of die er wat mee kan. Jammer ik had het graag (met behulp van het forum) op willen lossen. In ieder geval wel bedankt voor je antwoord! :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...