Ga naar inhoud

pc overnemen met vpn trage schermopbouw


anoniem

Aanbevolen berichten

Na lezing van de diverse vragen en antwoorden op dit forum heb ik vpn geinstalleerd en dat werkt leuk. Wat mij opvalt is dat de pc toch wel veel moeite heeft met het bijhouden van de schermopbouw van de remote pc (vooral bij spelletjes). Ik heb daarom Analog netstat geinstalleerd (ook tip elders in dit forum) en kom bij een kopieerslag dan op maximaal 6,8 Mb (ongeveer). Ik heb 10/100 Mb netwerkkaartjes en een 10/100Mb switch (alles van Sweex) Is deze snelheid dan normaal of zou dit sneller moeten zijn, en zou er sprake moeten zijn van een normale schermopbouw ?? Bij voorbaat dank voor jullie reactie
Link naar reactie
Je hebt het over VPN en remote pc, bedoel je niet VNC???? Dat de schermopbouw traag is bij spelletjes kan dan kloppen, de processor heeft het dan druk genoeg en het versturen van de beelden naar de remote pc heeft geen voorrang op het spelletjes wat draait, VNC is meer bedoelt voor remote beheer, nogmaals, als je VNC bedoelt ipv VPN :-)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...