Ga naar inhoud

vpn client verbinding via proxy


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb hier al eens een berichtje gepost over een vpn verbinding via winroute, dit blijkt niet te kunnen omdat winroute geen ondersteuning biedt voor mijn client software (securemote van checkpoint). Nu ga ik het eens proberen met een ander programma namenlijk winproxy 4.0, echter ik heb nog steeds hetzelfde probleem nl "authentification failed" heeft er iemand een idee hoe ik winproxy moet configureren voor vpn verbindingen
Link naar reactie
Heeft er niemand een idee hoe ik dit aan de praat kan krijgen. Terzijde: eigenlijk voldeed winroute veel beter dan winproxy. Winproxy als service draaien heeft tot gevolg dat er helemaal niet gesurfd kan worden op de client pc's. Een link naar een website met uitleg over hoe je via winproxy een vpn verbinding tot stand brengt is ook welkom
Link naar reactie
Dat klinkt mij allemaal wel logisch maar nochtans word op de website van winproxy uitdrukkelijk vermeld dat vpn clients ondersteund worden. In het geval van winroute stond in de help vermeld dat het programma dat ik gebruik (securemote van checkpoint) niet ondersteund wordt door winroute. Dus heb ik een beetje mijn twijfels over het antwoord, het lijkt mij nogal onwaarschijnlijk ook dat bepaald vpn verbinding nooit via een gedeelde internetverbinding kunnen gaan. Voor winroute is er op het net zelfs een advanced nat configuratie te vinden voor ipsec. Bestaat dit ook voor winproxy?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...