Ga naar inhoud

Draytek Vigor 2200USB


anoniem

Aanbevolen berichten

Geachte mede computergebruikers Zijn er mensen die ervaring hebben met het Draytek Vigor 2200 USB modem. Als het goed is kun je deze router gebruiken met het USB modem dat je bij Mxstream krijgt. Is dat zo? en is de router een beetje makkelijk in gebruik? Misschien dat er mensen zijn die hun ervaringen kunnen delen! Alvast hartelijk bedankt; Martijn Pos
Link naar reactie
[quote:cee84d29c0="Wiep Corbier"][quote:cee84d29c0]Voor iemand die als oude rot te boek staat geef je wel een heel erg vaag antwoordt, Wiep Corbier!.... [/quote:cee84d29c0] Crosspost betekent dat je de vraag ook in een ander forum gesteld hebt, en dat is niet gewenst.[/quote:cee84d29c0] Alsof jij dingen doet/zegt die wel gewenst zijn !!!!
Link naar reactie
Tjongejonge.... Gaat het allemaal hier? Ik begin er wel een beetje doodziek van te worden dat hier allemaal nieuwe leden binnenkomen (ik weet t, ben er zelf ook één) die hier eventjes enorm de sfeer komen verzieken. Martijn: Ok, je wist niet wat een crosspost was, maar dan hoef je nog niet zo te reageren. Berry: Hou je smoel s een tijdje, en reageer ontopic (net als ik nu :wink: )! Groet.
Link naar reactie
Ik heb hem op 27 april 2002 gekocht bij Chicon in Delft voor Eur 235,00. Blijkt dus dat ik gelogen heb en hem dus nog niet langer heb dan een jaar. Hum, het lijkt al zo lang geleden .... Destijds was ie daar het gopedkoopst. Gewoon een aantal hardware leveranciers zoeken op i-net en de prijzen bekijken. Let op incl of excl BTW!!! Om het even compleet te maken : www.chicon.com Suc6
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...