Ga naar inhoud

Probleem met netwerk


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi ik had een vraag : ik heb windows xp op de host computer ,verder windows 98 se op de client daar bij heb ik een hub en twee utpkabels op de host zitten twee netwerkkaarten en de client maar een . Hoe moet ik deze met elkaar verbinden want via xp kom ik er niet uit verder heb ik een kabel breedbandverbinding waar deze staat aangesloten op de host Overigens ik heb nog geen netwerk dus Kan iemand mij helpen???????
Link naar reactie
Heb je vrienden die je effe kunnen helpen ? Ik heb geen XP dus daar zullen anderen mee moeten helpen. HOST PC : zoals je zegt, de kabel modem gaat in een vd NIC's (NIC=netwerkaart). Je stopt een UTP kabel in de andere NIC en de andere kant vd UTP kabel in de hub. Bij de SE pc's die een NIC heeft, die verbindt je met de hub. Je moet op beide machines wel de netwerksoftware installeren zoals client voor MS netwerken, tcp-ip, evt bestand en printer indeling aanzetten. (Niet bij die vd kabelmodem). De UTP kabels niet aansluiten voordat je de software hebt geinstalleerd. Op dit forum anders op deze site moet een stappenplan zijn hoe je een netwerkje opzet. Lees die eens goed door. Een netwerkje is geen My First Sony
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...