Ga naar inhoud

USB-ADSL aansluiting delen met notebook


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een USB-ADSL internet aansluiting en wil deze draadloos gebruiken voor mijn notebook. Aanwezig: ADSL (inbel)verbinding via USB Ethernetkaart 100mb Windows XP Wirelesslan (zender/ontvanger) EDIMAX laptop met een wirelesslanPCMCIA kaartje EDIMAX Via de ethernetkaart loopt een Lan-kabel naar een wirelesslan(zender/ontvanger) Windows XP kan geen brug leggen tussen de ADSL (inbel)verbinding via USB en de ethernetkaart, nu ben ik dus op zoek naar routersoftware die als brug kan dienen tussen USB enerzijds en de ethernetkaart anderzijds. iemand suggesties en informatie hoe e.e.a. ingesteld moet worden ??
Link naar reactie
ontbreekt hier geen hub? zelf deel ik hier geen internetverbinding, maar je mist denk een splitter, in dit geval heb je wel genoeg aan een hub... Voor verschil tussen hub en switch zie: [url=http://www2.computertotaal.nl/cursussen/cst.cfm?id=58&sub=0]Dit[/url] Als ik hier verkeerd zit, hoor ik het ook graag! :wink: Verst.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...