Ga naar inhoud

outlook berichtenmap delen?


anoniem

Aanbevolen berichten

Het is mogenlijk om van een andere computer de outlook express mappen te openen. Maar tegelijkertijd zal denk ik een hoop problemen geven. Een andere optie is om een mailserver proggy te installeren op 1 van de computers en die de mail op laten halen. Die kun je het dan weer in 2 lokale pop boxen laten zetten.( Dus 2 maal hetzelfde wegschrijven) en die dan weer met outlook express legen op iedere computer. Dan heb je alle mail op beide lokaties en kun je er tegerlijkertijd mee werken.
Link naar reactie
Een mooie oplossing is Exchange op een NT server. Middels een popconnector de mail laten halen, deze stuurt het door naar Exchange. Nu kan je m.b.v. outlook inloggen op de server en dan de mail lezen, beantwoorden etc. Dit kan vanaf elke pc , desnoods met meerdere personen tegelijk in dezelfde mailbox. Maar ja dit is misschien een wat ingewikkelder opstelling dan de bedoeling is.
Link naar reactie
Kan je niet via de werkmap een en ander synchroniseren? zo heb ik zojuist de post (nieuwsgroepen e.a.) via mijn netwerk gekopieerd. Als je de werkmap synchroniseert en je outlook bestanden staan er in, heb je altijd de meest actuele gegevens. Moet je wel met de hand synchroniseeeren elke keer dus. Of maak ik een denkfout?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...