Ga naar inhoud

Bestanden uitwisselen middels isdn bekabeling?


anoniem

Aanbevolen berichten

Geachte lezer, Sinds kort heb ik een tweede computer aangeschaft. Ik heb nog een aantal bestanden op de vorige staan welke ik eigenlijk naar de nieuwe wil hebben. Daarnaast zou ik Word bestanden willen uitwisselen omdat ik maar één printer bezit. Nu is mijn woning ruim voorzien van isdn aansluitpunten. De twee computers zijn dus in principe al middels isdn bekabeling verbonden met elkaar. Kan ik hiervan gebruik maken zodat ik vanf beide werkplekken op de harde schijf van de andere computer kan werken/exporteren zonder dat ik hiervoor netwerkkaarten en extra bekabeling hoef aan te leggen? Mvg Marcel Wiersma
Link naar reactie
Het kan wel, maar ik raad het je niet aan. [list:6b2b84afec] [*:6b2b84afec] Je hebt maar 64 kb verbindingssnelheid tegen 10 of 100 mbit bij een netwerk. [*:6b2b84afec] Je bent in gesprek wanneer je je netwerk gebruikt en kan dus niet gebeld worden. [*:6b2b84afec] 2 netwerkkaartjes en een kabel kosten niet zo heel veel en dan kun je meteen hd's, printer en internet delen. Je geeft al aan maar 1 printer te hebben. Ik weet uit eigen ervaring dat niets irritanter is dan steeds naar een andere computer te moeten om iets af te drukken. Want dan past het weer eens niet op een diskette en bla bla... :evil: [/list:u:6b2b84afec]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...