Ga naar inhoud

Internet delen met chello


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik ben nu echt radeloos!! :cry: Het netwerk ligt er goed tussen. maar nu ben ik bezig met delen van het internet en nu kan ik op de computer waar de chello moden op aan is gesloten wel internetten en op de andere computer die op de "Main" computer staat aangesloten kan ik niet internetten. Ik heb gebruik gemaakt van het progje wat al in windows 98SE zelf zit. Het zogenaamde internet delen.
Link naar reactie
Probeer het eens met een ander (goed) programma als Winproxy, Sygate, Winroute enz. Je kunt ook een proxyserver installeren. Zoek ff met Google en je vind ze zo. Btw. we hebben hier ook een [b:83ea4db1bf][url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/search.php]zoekmachine[/url][/b:83ea4db1bf]. Die vind je boven in beeld. Als je die even had gebruikt had je deze vraag niet hoeven stellen, want hij is pas 1000x gesteld.
Link naar reactie
Een heel simpel en doeltreffende proxy is iproxy van analogX ( www.analogx.com) Geef de andere machines het ip nr van de pc waar de proxyserver op draait als proxyserver. Dus als de pc waar iproxy op draait 192.168.1.1 heeft, geef je in de explorer op de andere machines op dat ze als proxy 192.168.1.1 moeten gebruiken. De desbetreffende poortnummers staan in een textfile dat nij iproxy zit. Suc6
Link naar reactie
[quote:6fba0b5653="Draayertje"]Eigenlijk he.... is het verboden om je chello te delen! ;) greetz, RoB[/quote:6fba0b5653] Er hangt maar 1 computer aan Chello hoor, net zoals in het contract staat. Dat dit nou een ontzettend sociale computer is die ook wel gegevens van 5 andere computers wil opvragen.. Tja daar kan ik niks aan doen he :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...