Ga naar inhoud

Hoe kan in een netwerk maken met chello..


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb nu al een netwerk gemaakt en de harde schijven printers etc gedeeld. Maar zodra ik internet probeer te sharen (dit probeer in via het programma wingate) moet ik dus de TCP\IP instellingen veranderen maar dan veranderen de instellingen van de netwerkaart voor chello ook en dus kan ik niet meer op internet.. Wie weet wat er aan de hand is en nog liever wie weet een oplossing.... bvd Jos Kikkert
Link naar reactie
Ja dat heb ik dus ook. Ik heb een laptop en in mijn PC waar dus chello op zit een extra ethernet kaartje gestopt. Op mijn laptop staat winme en op de PC staat win98SE. Ik heb via de wizard in winme geprobeerd een thuisnetwerk op te zetten zodat ook internet geshared kan worden maar dat lukt niet,,
Link naar reactie
Thanxz Dilbert... het netwerk werkt nu prima.. Ik heb alleen nog 1 probleem. Als ik mijn laptop opstart geeft hij een error.. namelijk er is geen domeinserver die uw wachtwoord kan verivieren mogelijk zijn niet alle netwerkbronnen aanwezig..??? alles werkt wel maar ik hou er niet zo van als er errors komen bij het opstarten.. Hoe kan ik dit weg krijgen???? JosKb
Link naar reactie
[quote:1ce6a3f1b8="Jkikkert"]Als ik mijn laptop opstart geeft hij een error.. namelijk er is geen domeinserver die uw wachtwoord kan verivieren mogelijk zijn niet alle netwerkbronnen aanwezig..??? [/quote:1ce6a3f1b8] Dan meldt de laptop zich kennelijk aan op een WIndows NT domein. Is het je eigen laptop? Of die van je werkgever? In principe kun je dat domein schrappen onder eigenschappen van "Client voor Microsoft netwerken".
Link naar reactie
Ik heb nu weer een nieuw probleem.. Wat denk ik aan sygate ligt.. Als ik de laptop op standby zet (of hij dat vanzelf doet) wordt de netwerk verbinding verbroken als ik hem nu weer aanzet wordt hij vanzelf weer hersteld ik kan de andere PC weer zien. Alleen het internetsharen werkt niet meer. Nu moet ik naar de hoofdpc gaan (server) en daar sygate een diagnostic test laten doen en dan doet op de laptop internet het weer.. Hoe kan ik verhelpen dat ik steeds naar de andere pc hoef... bvd Jos.K
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...