Ga naar inhoud

Netwerk met ADSL en USB modem


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb onlangs een server gekregen. Een Digital Prioris HX. Nu heb ik daar NT 4 op geïnstalleerd en ben van plan deze als server te laten draaien voor FTP, file en printerserver, maar ook voor e-mail en internet. Daarnaast heb ik een MXStream aansluiting met een USB modem. In de Prioris zit geen USB aansluiting, maar NT4 ondersteunt toch geen USB. Hoe kan ik dan toch mijn ADSL modem in het netwerk brengen? Momenteel staat ie aangesloten op m'n normale pc met een softwarematige router (AnalogX). Maar dan moeten beide pc's altijd aan blijven staan en dat is niet de bedoeling. Een tweede oplossing is een oud pc'tje pakken en die als router configureren, maar ook dan heb ik 2 pc's aan staan en de Prioris gebruikt al meer dan een normale pc. Bestaat er ook een losse router waar een USB ADSL modem op aangesloten kan worden?? Of is er iemand anders die een andere oplossing heeft. Overstappen op Windows 2000 server kan ook (is in mijn bezit), maar ik werk liever nog met NT4 omdat ik dat onder de knie moet krijgen wegens m'n werk! Alvast bedankt!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...