Ga naar inhoud

Pure leek wil netwerk bouwen, hulp gevraagd


anoniem

Aanbevolen berichten

Hmmm, niet echt het antwoord waar ik op zat te wachten maar het heeft me wel geholpen, dank je wel. Maaarrrrrr....... De computers zien elkaar, en de ene (die met internet) kan wel in de andere computer rondneuzen en zo, maar de andere, die graag gebruik wil maken van internet, die ziet alleen de internetcomputer maar komt er niet in. Alles staat wel gedeeld. Foutmelding: Geen toegang tot \BaseDev, kan de computernaam of sharenaam niet vinden. etc.
Link naar reactie
[quote:78a9a732bc] Op 21-03-2002 15:02, schreef Sjoerd Boerhout: Bij elke redelijke computerwinkels is het volgende boekje te koop: Snelgids thuisnetwerken. € 8,89 Stap voor stap uitleg + veel plaatjes. Voor beginners zeer goede hulp. Staat ook bij uitgelegd hoe je bestanden en interpret moet delen. [/quote:78a9a732bc] Die gaan er ook meestal vanuit dat alles goed gaat. Hier is volgens mij al een verbinding tot stand die niet aan de wensen voldoet. groeten Minze
Link naar reactie
[quote:62142e53c5] D. Waas: Wat voor kabel hebben we nodig, en hoe moeten de instellingen zijn om bestanden en internet te delen. [/quote:62142e53c5] [quote:62142e53c5] minze: Die gaan er ook meestal vanuit dat alles goed gaat. Hier is volgens mij al een verbinding tot stand die niet aan de wensen voldoet. [/quote:62142e53c5] Toch iets beter lezen volgende keer :grin:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...