Ga naar inhoud

Netwerkkaart verrekt het


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een "Unex NexNIC ND012C 10/100mbit pci" in de computer van mijn vader gezet. Deze kaart wil echter niet werken. De ledjes op mijn switch gaan nl niet branden. Ook het ledje van de netwerkkaart zelf brand niet. Als ik mijn laptop aan de netwerk aansluiting in de betreffende kamer hang dan werkt alles prima, het probleem ligt dus niet aan de kabels. De installatie geeft geen problemen en als ik onder apparaatbeheer naar de kaart kijk dan worden daar ook geen problemen/conflicten weergegeven. Ik heb ook al een andere netwerkkaart geprobeerd (hetzelde type kaartje, gebruik ik in alle computers thuis) Dan krijg ik dezelfde problemen. De kaartjes werken prima in mijn eigen computer en ook in mijn linux server. Weet iemand wat de oorzaak van dit probleem kan zijn? Ik weet namelijk niets meer te bedenken. Alvast bedankt voor de hulp.
Link naar reactie
Probeer eens een ander slot voor deze kaart. Ook al worden er geen Irq-problemen weergegeven, kan het toch zijn dat de kaart een interrupt deelt met een ander device en dat dit niet samengaat. Sommige kaarten zijn heel dominant en willen geen interrupt delen, ook al zegt windows van wel. Succes, Noztra.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...