Ga naar inhoud

Wel internet geen pc's te zien.


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb 3 pc's. Allemaal uitegerust met Windows 98SE. Netwerkje gemaakt. Servertje ingesteld. Internet gedeeld met Sygate. En toen kwam het geintje: ik kan de anderen niet meer zien, vanaf welke pc dan ook. Het interenet werkt prima. Waar moet ik op letten om dit weer in elkaar geknutseld te krijgen? [i:bd16557141]Waarschijnlijk al honderden keren gevraagd, maar via de zoekfunctie niet het gewenste resultaat gekregen.[/i:bd16557141]
Link naar reactie
Behalve file en print sharing moet je ook nog wel de diverse schijven zelf delen (via de eigenschappen tab van de de schijven), anders zie je nog geen andere schijven of computers. Voor de veiligheid zou ik overigens op iedere PC maar 1 partitie delen. Zo blijft de rest van je PC onzichtbaar en kun je toch bestanden en programma's verplaatsen. Het is niet nodig om Netbeui te activeren. PaulusP
Link naar reactie
Bij mij werkt alles perfect met AnalogX proxy. Ik heb geen NetBeui geinstalleerd en AnalogX Proxy ( http://www.analogx.com ) is veel makkelijker op te zetten dan Sygate. Als je een firewall hebt geïnstalleerd heb je kans dat die ongevraagd je Netwerkverbinding saboteerd... Eventuele oplossing: verander je firewall instellingen...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...