Ga naar inhoud

Windows Nt op de tweede harde schijf


anoniem

Aanbevolen berichten

Indien ik het setupprogramma opstart krijg ik dit te zien windows NT server setup ----------------------- Setup kon het NT-opstartlaadprogramma niet installeren. Controleer of station c: het station geformateerd is en het staion niet beschadigd is. Setup kan niet doorgaan. Druk enter om te eindigen. Mijn c: is waar 98SE opstart. Ziehier de indeling... [img:703f337bed]http://users.skynet.be/theman/partition.jpg[/img:703f337bed] Dus Nt moet op disk 2 komen in de geformateerde ntfs partitie. Maar blijkbaar kan je zelf niet kiezen waar hij Nt installeerd. Hij kiest precies automatisch voor c:
Link naar reactie
W2K of NT4 hebben op de eerste primaire schijf een klein stukje ruimte nodig om opstart zaken neer te zetten. De C drive (eerste primaire schijf) moet tevens FAT zijn. Als je C schijf FAT32 is kun je geen standaard boot systeem van MS gebruiken maar zul je een ander commercieel programma moeten gebruiken b.v. PowerQuest (BootMagic)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...