Ga naar inhoud

Internet delen met winrout Lite versie


anoniem

Aanbevolen berichten

Kan mijn ADSL provider merken dat meerdere computers zijn aangesloten via ADSL USB? modem/Win 98 SE /software winrout Lite verzorgt via DHCP goed de internet aansluitingen van mijn beide PC's Is het mogelijk E-Mail te gebruiken op Client PC ? Modem Diva ADSL USB kan deze omgebouwd worden zodat hij gelijktijdig twee PC's op Internet kan brengen ? Dank bij voorbaat
Link naar reactie
[quote:5ff11cb76d] Kan mijn ADSL provider merken dat meerdere computers zijn aangesloten via ADSL USB? [/quote:5ff11cb76d] Ja, maar dar doen ze volgens mij weinig mee. [quote:5ff11cb76d] modem/Win 98 SE /software winrout Lite verzorgt via DHCP goed de internet aansluitingen van mijn beide PC's Is het mogelijk E-Mail te gebruiken op Client PC ? [/quote:5ff11cb76d] Ik zou niet weten waarom niet... [quote:5ff11cb76d] Modem Diva ADSL USB kan deze omgebouwd worden zodat hij gelijktijdig twee PC's op Internet kan brengen ? [/quote:5ff11cb76d] Met USB modems gaat dit niet dat ik weet, je zal echt een router aan moeten schaffen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...