Ga naar inhoud

niet automatisch verbinden


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi, Ik heb dus sinds kort ADSL, Zodra ik de computer opstart wordt er een verbinding gemaakt met het Internet, is het ook mogelijk dat ik zelf bepaal wanneer ik verbinding wil (zeg maar gelijk aan een modem)? En een tweede vraagje : als ik 2 computers via een router aansluit heb ik dus de helft van de snelheid per computer, maar is dat ook zo als de tweede computer wel een verbinding heeft maar niet surft ? heeft dan de actieve computer nog steeds de helft van de snelheid ? Bassie, (het leven is simpel, als je maar alles weet)
Link naar reactie
1. Je kan in de internet opties kiezen of je automatisch verbinding wil maken of niet. Ik ga er nu even van uit dat je een inbelverbinding hebt via een VPN-adapter. 2. Je hebt een bepaalde bandbreedte (512 kb/s bij basic ADSL) Die bandbreedte deel je met het aantal PC's op je netwerk. Als je met PC 1 niet surft en met PC 2 wel, heeft de tweede dus de volledige bandbreedte tot zijn beschikking.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...