Ga naar inhoud

Outlook Express en 2 computers


anoniem

Aanbevolen berichten

Dat ben ik niet met je eens... Je kan volgens mij, maar dat moet ik straks thuis ff nakijken, de bestandslocatie aangeven waar de berichten bewaard worden. Stel dus een centrale map in als bewaarplaats. Maak bijvoorbeeld op PC1 een directory "Outlookmail" aan op de D: en stel Outlook Express in om die directory te gebruiken. Share vervolgens die directory op het netwerk. Maak op PC2 een drive-mapping naar die nieuwe directory op PC1 en stel Outlook Express in op die directory. Et voilá. Maar zoals ik al zei, niet getest, en ik moet nog ff e.e.a. nakijken. Greetz!! [b:2ec17b637b]Update:[/b:2ec17b637b] [i:2ec17b637b]Nou, ik heb het gevonden. Welliswaar in het engels. maar toch. Binnen OE: Tools -> Options -> Tabblad maintenance -> Store folder. In het nederlands waarschijnlijk: Extra -> Opties -> Tabblad onderhoud -> Opslag map??[/i:2ec17b637b] _________________ Never be afraid to try something new! Remember: Amateurs built the Ark, Professionals built the Titanic... [ Dit Bericht is bewerkt door: Anakin op 2002-01-24 18:42 ]
Link naar reactie
[quote:d057516a48] Op 25-01-2002 23:16, schreef fredpach: archiefmap heet dat, maar OE staat niet toe dat die op een andere computer zit. wat je wel kunt doen is je account zo instellen dat opgehaalde berichten nog een paar dagen bij je provider blijven staan. Als je dan op beide computers voldoende vaak post ophaalt, komen alle berichten op beide computers binnen. [/quote:d057516a48] Je hebt gelijk. Ik heb dat net ff getest, en de button OK wil niet zwart worden... Sorry, nou heb ik je misschien blij gemaakt met een dode mus.. :sad: Tja, dan blijft er niet veel meer over he?? Suc6!!
Link naar reactie
Als je het echt per sé wilt kun je de zenders in de titel van het bericht je naam laten zetten, en dan instellen dat hij alleen berichten met jouw naam in de titel van de server downt... Je kunt het ook op afzender instellen. Berichten gemeenschappelijke contacten download je allebei, berichten van de ander's adreslijst niet.
Link naar reactie
[quote:a2d07e7f37] Op 26-01-2002 16:38, schreef Toeter84: Als je het echt per sé wilt kun je de zenders in de titel van het bericht je naam laten zetten, en dan instellen dat hij alleen berichten met jouw naam in de titel van de server downt... Je kunt het ook op afzender instellen. Berichten gemeenschappelijke contacten download je allebei, berichten van de ander's adreslijst niet. [/quote:a2d07e7f37] Dit heeft niet echt te maken met hetgeen het om gaat...het gaat hem om 1 mailadres dat hij gewoon op 2 pc's wil gebruiken.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...