Ga naar inhoud

Programma's van server op client draaien.


anoniem

Aanbevolen berichten

[i:1d455c35f7]Zie titel[/i:1d455c35f7] Ik gebruik Windows 98 op de server en Windows 98SE op de clients (meerdere). Hoe kan ik dit het makkelijkst creeëren? Het gaat vooral om programma's als Word, Excel etc. Ik heb al iets geprobeerd maar dan krijg ik een melding dat ik Windows Installer moet installeren. Iemand een gouden tip? D.
Link naar reactie
Ik vermoed dat je dat niet gaat lukken met echte Windows applicaties (tenzij de applicaties er specifiek voor geschreven zijn). DOS applicaties zal nog wel willen, hoewel dat ook problemen op kan leveren. Een van de problemen: Aangezien je op een client de programma's gaat draaien, zullen op de client o.a. ook alle registry-settings aanwezig moeten zijn die normaliter tijdens de installatie aangemaakt worden.
Link naar reactie
He Dilbert sinds wanneer doe jij aan crossposting? Deze vraag staat [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?topic=56280&forum=25&1] hier [/url]ook. _________________ Vanuit Almen Noord, Oost, Zuid of West. Ligt eraan in welk gedeelte van het huis ik zit :smile: [ Dit bericht is bewerkt door: Sjoerd Boerhout op 2002-04-10 08:29 ]
Link naar reactie
Nee. Je moetgewoon een echte application server daarvoor installeren (bij. win2000 of iets *NIX achtigs) met daarop typische Client- server applicaties. Porgramma's moeten er dus voor geschreven zijn, of iig moet de server daarvoor aangepast zijn. Je kunt natuurlijk weer wel met een remote desktop gaan werken a la VNC of PC anywhere. Maar dan ben je in principe wel bezig op je server...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...