Ga naar inhoud

Crash naar Bureaublad


Aanbevolen berichten

Zit ik net een spel op te starten, die dat nogal langzaam doet. En ja hoor, het is weer zo ver, de game crashed. tadaa, daar zie je je prachtige bureaublad weer. (...) Nou nog eens proberen, weer lang opstarten en na een half jaar laden bijna klaar. nog net even wat instellingen veranderd voor de zekerheid, en ERROR 3$8d@g&t0?z! en weer het ow zo mooie bureaublad voor je neus. weer opstarten helpt niet omdat je geen zin hebt of weer een half uur te wachten tot hij alleen al in het hoofdmenu is. Kijk de tijden zijn misschien wat overdreven, maar het is wel gruwelijk irritant! Nou nu je mijn game ervaring hebt gelezen kot de vraag: Waarom crashen de meeste games helemaal naar je bureaublad ipv het menu??? ik speel namelijk spellen die niet 123 zijn opgestart. en dan zit ik er niet op te wachten om de game steeds weer opnieuw met andere instellingen op te starten met een zeer trage laad tijd. en ik ben niet de enigen. dus waarom niet naar het hoofdmenu? Alvast bedankt voor het reageren. grz van mij
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...