Ga naar inhoud

beetje help ivm game pc kopen aub :)


Aanbevolen berichten

gamers ;) ik wil dus een game pc aanschaffen met de rede dat men laptop dus zijn geest heeft gelaten nu kan ik van iemand zijn game pc over kopen maar ik ken niet genoeg om te weten of het el deftig is dus graag jullie mening over volgende zaken (graag te kopieren en te plakken en dan jullie mening er achter) krijg ik waar voor men geld?-> wat zal ik kunnen met deze pc en wat niet?-> verdere puntjes die jullie nog willen aanhalen?-> dit zijn de specificaties en gegevens die ik heb gekregen : Wordt verkocht inclusief scherm, 5.1 surround systeem en draadloze muis/keyboard. De volledige setup is enkele jaren terug door mijzelf in elkaar gestoken (grafische kaart en extra zware voeding zijn wel recenter). ik heb met deze setup Crysis 1 met best wel hoge instellingen kunnen draaien (om maar weer te geven dat hier serieus wat rekenkracht inzit ;-) ). Scherm: Samsung Syncmaster 226BW (geen dode of luie pixels) Audio: Logitech X-530 5.1 surround Muis/ Keyboard: Logitech EX110 draadloos PC: Coolermaster CM stacker 832 (de grote jongen ;-), incl. ventilators Corsair HX650 watt (extra zwaar vanwege de grafische kaart) Asus P5E (moederbord) Core 2 Duo E8400 (processor) Scythe Mugen Big Tower cooler (vanwege deze kanjer de grote case ook) Asus EAH6850 (grafische kaart) Scythe Kamameter Fan Controller (zie foto's voorkant pc) Vista Home Premium 64 Bitt (originele dvd, geen recovery rommel) Supreme FX II grafische kaart (voor de 5.1 surround aansluiting OCZ Gold Edition Pc2 6400 RAM 2 X 2 gig (RAM geheugen) Samsung S-ata (dvd drive) Maxtor 300 gig (harde schijf) Pc wordt volledig geformateerd en ik zal er windows al terug opzetten. dit alles zal 420 euro kosten
Link naar reactie
Is op zich een redelijke pc, al is ie niet de snelste meer. De huidige games zul je nog wel aan kunnen, zijn het met concessies tav. instellingen. 400 lijkt me ook wel redelijk, maar hou er wel rekening mee, dat ie eigenlijk verouderd is, en daarmee een hoop geld. Ga je upgraden, dan zit je mogelijk al snel op de prijs van iets nieuws.
Link naar reactie
[quote="gerben"]Is op zich een redelijke pc, al is ie niet de snelste meer. De huidige games zul je nog wel aan kunnen, zijn het met concessies tav. instellingen. 400 lijkt me ook wel redelijk, maar hou er wel rekening mee, dat ie eigenlijk verouderd is, en daarmee een hoop geld. Ga je upgraden, dan zit je mogelijk al snel op de prijs van iets nieuws.[/quote] oké dan weetk iets mee alvast bedankt !
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...