Ga naar inhoud

BF3 help :( .. start niet echt op. zie tekst + plaatje


Aanbevolen berichten

Hallo. Iemand hier een oplossing voor ? Heb het spel al maanden niet meer gespeeld. Heb indertijd Windows opnieuw geïnstalleerd, Origin gedowned/geïnstalleerd, BF3 vannacht binnengehaald en geïnstalleerd via Origin. PB is up2date, via Origin ook al repair gedaan (krijg dan de melding dat er geen schadelijke danwel missende bestanden zijn) en de nodige informatie geprobeerd wat ik via google kon vinden, zoals bij Mijn Docu's het bestand "PROF_SAVE_profile" met Wordpad openen en dan onderstaande aanpassen voor scherminstellingen: GstRender.FullscreenEnabled 1 GstRender.FullscreenScreen 0 (stond eerst op respectievelijk 0 en 1) Screentje: [url]http://digi-fish.nl/youri/bf3/wtf_stuck_loading_campaignormp_sm.png[/url] Enig idee ? Wat er dus gebeurt: A: start Origin op. B: klik BF3 bij Mijn Spellen aan. C: B/log start automatisch via Chrome D: Klik Campaign aan (let op: ik heb het basisspel en BTK origineel) E: Spel start op in Windowed Mode (kan dit blijkbaar niet aanpassen, zie F) en ik krijg het beeld in het plaatje hierboven te zien. F: Ik kan drukken wat ik wil op Alt-Enter, maar er gebeurt gewoon niets. Iemand een idee ?
Link naar reactie
Geen idee, misschien via orgin een repair (installatie repareren) uitvoeren, misschien was je download corrupt, etc. Welke video drivers gebruik je? Ik had problemen met de laaste drivers van AMD 12.8 ben terug gegaan naar 12.6 die werken prima. Maak anders melding via support van EA, misschien dat zij een oplossing hebben. Kan via battelog, links op het scherm staat Feedback/Support. Als ze open zijn kan je chatten met een medewerker.
Link naar reactie
[quote:3ffed19c59="Fabian-NL"]Geen idee, misschien via orgin een repair (installatie repareren) uitvoeren, misschien was je download corrupt, etc. Welke video drivers gebruik je? Ik had problemen met de laaste drivers van AMD 12.8 ben terug gegaan naar 12.6 die werken prima. Maak anders melding via support van EA, misschien dat zij een oplossing hebben. Kan via battelog, links op het scherm staat Feedback/Support. Als ze open zijn kan je chatten met een medewerker.[/quote:3ffed19c59] Ik zal eens een oudere driver installeren ja. Maar eh, in de openingstekst heb ik letterlijk staan dat ik eerst al 'repair' gedaan heb. Dus dat advies van je werkt neit :P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...