Ga naar inhoud

Crysis 2 (demo)


Aanbevolen berichten

Er is ondertussen een multiplayer demo van crysis 2 te downloaden via steam. Voor de mensen met een nvidia kaart hier een handige link mbt settings: http://www.geforce.com/#/Optimize/Guides/crysis-2-benchmarks gamer "Analysis: As you can see from the data, despite being roughly three years old, the popular 8800 GT proved capable of running Gamer settings at 1680x1050, with a respectable average of 43.2 frames per second, though performance did begin to suffer at higher resolutions..." advanced "Analysis: With the detail level increased to Advanced, added lighting effects and improved graphical shaders were introduced to the benchmark, resulting in an average frames per second reduction of 28% across our range of GPUs..." hardcore "Analysis: Hardcore didn’t disappoint – by cranking everything to max the mighty GTX 580 was challenged. With that in mind, the 8800 GT was unsurprisingly unable to break the magical 30 frames per second barrier at even the lowest resolution, and at 2560x1600 only recorded a 7.1 frames per second average. The GeForce GTX 260 fared better, just making the cut at 32.3 frames per second at 1680x1050, but was impractical at higher resolutions, producing 27.1 frames per second at 1900x1200 and 17.4 at 2560x1600. The GeForce GTX 460 fared better still, maintaining an average frame rate of 39.6 at 1680x1050, and was also able to break the 30 frames per second barrier at 1920x1200, with an average rate of 32.4. At 2560x1600 the 460 managed just 19.6 frames per second."
Link naar reactie
Ik speel de demo nu ook, en ik vind hem erg vet. Het lijkt wel alsof hij beter draait dan Crysis wars. Ik draai hem nu op Gamer met mijn 4850 op 1680 bij 1050, en dat gaat prima. Tot nu toe dus een prima spel, alleen het vrienden systeem werkt nog niet optimaal. Dus elkaar joinen gaat soms nog wat moeizaam.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...