Ga naar inhoud

He kan ik de persoon achter een mailadres achterhalen?


anoniem

Aanbevolen berichten

Je kan hooguit de locatie opzoeken, van het gebruikte IP-adres, dat vermeld staat in de mail die je hebt ontvangen, maar als de dader/verdachte gebruik heeft gemaakt, van een computer in een openbare bibliotheek, of internet café. Wordt het lastig. Omdat een hotmail vanaf iedere locatie, waar een computer met internet verbinding mogelijk is kan zijn gebruikt. . hiermee kan je de (mogelijke) locatie achterhalen van een IP-adres. . http://www.mijn-ip.net/ip-adres-zoeken/
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Ik heb gedaan wat Mericya heeft verteld hopelijk kunnen ze nu niet meer bij hun email komen maar denk dat ze deze mail gelijk overkieperen dus...maar goed je weet maar nooit Mensen reageren vaak impulsief! je wilt dolgraag een baan je ziet een advertentie je reageert en dan gelijk een reactie, daar raak je door gemotiveerd en dan doe je eigenlijk vaak stomme dingen welke je achteraf nooit had gemaakt en dan is het te laat copy van paspoort / loonstrookje en een aantal losse vragen dom dom dom en ik dacht dit overkomt mij nooit!!! en toch...... politie doet nu nog niets omdat er infeite nog geen misbruik wordt gemaakt van mijn gegevens! ik hou mijn hart vast!!! wat geeft dit een stress
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...