Ga naar inhoud

Wat gaat Microsoft doen aan overstap informatie bij het uitbrengen van de Windows 10 versie?


Binkypf

Aanbevolen berichten

Microsoft biedt tzt een gratis overstap aan van legale W-7 of W-8.1 naar W-10. Hoe? is nog de vraag: vervangen of dual boot? Wat mij het meest interesseert is of dure licenties van b.v. Office 2007/2010, Nero 2015, Pinnacle 18.5, Snagit 11, Macecraft JV16 en/of USB-WiFi adapters volledig blijven werken. Wat ik in elk geval zal doen is een complete image kopie maken van mijn beide hard-disks en daarop de W-10 update uitvoeren. Kan ik op elk moment terug naar de prima werkende huidige situatie Wat ik zou willen is dat Microsoft een lijst uitbrengt van alle soft (en hard-) ware die volledig blijft functioneren onder W-10. De vraag is dus: Wat gaat Microsoft doen aan overstap informatie bij het uitbrengen van de Windows 10 versie?
Link naar reactie
Helaas kan er nog niemand antwoord geven op de vragen. Microsoft blijft behoorlijk geheimzinnig doen en geeft alleen wat standaard info vrij waar je eigenlijk niets aan hebt. Er zijn bij de gebruikers (smartphone, tablet, computer, laptop en Raspberry pi) heel veel vragen waar maar geen antwoord op komt. En dit terwijl ze juist hebben toegegeven dat dat de introductie van Windows 8 tegen hun geeft gewerkt. Je moet dus, samen met de rest van de wereld, wachten........
Link naar reactie
  • 1 maand later...
In je taakbalk vind je waarschijnlijk het kleine Windows-icoontje. Dat is het icoon voor de app "Get Windows 10". Hierin zit een Upgrade Advisor. Ik raad je aan eerst die te gebruiken en kijken wat deze naar voren brengt. Over de lijst staat op de pagina met veelgestelde vragen op de site van Windows het volgende: ''We garanderen dus niet dat we een allesomvattende lijst van alle mogelijke compatibiliteitsproblemen hebben.'' Kijk anders nog even op de pagina van de FAQ over W10: http://www.microsoft.com/nl-nl/windows/windows-10-faq
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...