Ga naar inhoud

Old Game List... Kom maar...


Aanbevolen berichten

  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote:56750e8d67="turbo-pascal"]FOUT! (kben bijna 14...) Dus geen ICT voor mij nog. Tis niet voor school. Kamraad van me wil er zoveel mogelijk. Niet gewoon maar daar zit een lang verhaal achter wat ik lekker niet ga vertellen :x[/quote:56750e8d67] En dan zeker alles op een Boot-able MAME-CD (of DVD) branden, zie Computer! Totaal Februari 2004, pagina 63. 8)
Link naar reactie
[quote:c5e0a68e40="Red Dragon"]Ziet hier op het Computer! Totaal forum zonder het blad thuis te hebben, ... tsss ga je schamen joh ;) :) Als je een MAME disk maakt dan kan je alle games direct opstarten zonder te worstelen met windows of dos. erg handig, alle games op 1 schijf en direct te spelen, regel die Computer! Totaal maar van Februari.[/quote:c5e0a68e40] Het is maar een klein stukje wat erin staat, dus om alleen daarvoor een los nummer te kopen. :wink: Het webadres van de software is [url]http://advancemame.sourceforge.net/[/url] en daar valt ook de uitleg te vinden.
Link naar reactie
helaas zijn al die games nog niet freeware snif het enige wat ik weet is dat omf 2097 en mi 1 het wel zijn misschien zijn er wel meer. one must fall wat was ben ik daar goed in ik speel het nog wel es mijn jaguar met triple plasma en dan het ook nog sturen :D en ik zou er vanuit gaan dat al die apogee spellen moet je ook nog voor betalen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...