Ga naar inhoud

Hosten Counterstrike 1.5 lukt niet


Aanbevolen berichten

Ik heb Counterstrike 1.5 en wil gewoon via het spelmenu bij online game, via create een game hosten. Het probleem is dat andere er niet in kunnen komen, ze krijgen dan de melding, "can't connect to server". Ik heb een router en heb daar de benodigde poorten wel geopend en krijg ook wel de melding WON Auth Server, ik heb ergens gelezen dat het betekend dat de server wel goed draait. Wat moet ik nog meer doen om de server draaiende te krijgen, ik zal wel iets verkeerd doen of vergeten zijn ?
Link naar reactie
[quote:8a3a5e544a="Allardje"]Heb je bij je firewall dat spel wel de serverrechten gegeven?[/quote:8a3a5e544a] Je bedoeld, het openen van poorten. Ja ik heb poorten geopend, ik heb zelfs mijn computer in DMZ gezet, helpt niets. Ook staan alle softwarematige firewalls uit (ook die van windows). Net heb ik nog even een portscan gedaan, maar daar staat wel dat de porten stealth zijn, en dat vindt ik toch wel een beetje vreemd. Ik heb een sweex router, en een alcatel speedtouch 510 modem. (ja ik weet dat de 510 ook als router gebruikt kan worden, maar de modem staat transparant, dus die laat alle poorten door) Ik snap er helemaal niets van :-? . Via het netwerk joinen is geen probleem maar extern lukt dus niet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...