Ga naar inhoud

Maxis gek geworden


Aanbevolen berichten

Dit las ik over the sims 2: In The Sims 2 kan je namelijk, mits je maar genoeg door je Telescoop kijkt en op zoek gaat naar het buitenaardse, door een Alien ontvoerd worden. Een UFO zal je karakter dan meenemen en [size=18:0f19cfde05]de beroemde 'Anal Probe' installeren[/size:0f19cfde05], om je vervolgens weer op straat uit te kotsen Er is zelf een trailer van dit spektakel (nog niet gekeken)
Link naar reactie
Ik vind het nogal flauw eerlijk gezegd; het draagt niet veel bij aan het spel zelf. Misschien zijn bij Maxis wel heel 'aliengelovig', maar [offtopicmodus] als Bush weer herkozen wordt gaan we dat 'gelukkig' allemaal onderzoeken op Mars. [/offtopicmodus] [nog meer offtopic geneuzel]Heb je trouwens op diezelfde [url=http://www.gamer.nl/nieuws/20403]site[/url] die sreenshots van Hitman Contracts gezien; dat belooft samen met de trailer heel veel goeds....[/nog meer offtopic geneuzel]
Link naar reactie
[quote:07a416a1e4="The game"][quote:07a416a1e4] de beroemde 'Anal Probe' installeren [/quote:07a416a1e4] :-? was da??? ben waarschijnlijk gewoon dom maar okee.. was da? desnoods een PM als het niet op het board kan.. :oops:[/quote:07a416a1e4] Is da niet van Southpark? dat die dikke met een schotel in z'n reet op de grond ligt??
Link naar reactie
[quote:fdd61b90e9="honeymaker"]Ik vind het nogal flauw eerlijk gezegd; het draagt niet veel bij aan het spel zelf. Misschien zijn bij Maxis wel heel 'aliengelovig', maar [offtopicmodus] als Bush weer herkozen wordt gaan we dat 'gelukkig' allemaal onderzoeken op Mars. [/offtopicmodus] [nog meer offtopic geneuzel]Heb je trouwens op diezelfde [url=http://www.gamer.nl/nieuws/20403]site[/url] die sreenshots van Hitman Contracts gezien; dat belooft samen met de trailer heel veel goeds....[/nog meer offtopic geneuzel][/quote:fdd61b90e9] lol bush herkozen, denk het niet, hoop het iig niet. Clinton come back. Vond the sims altijd wel beetje flauw, misschien moeten ze eens gaan praten met de makers van monkey island.
Link naar reactie
[quote:5bebb69c37]lol bush herkozen, denk het niet, hoop het iig niet. Clinton come back.[/quote:5bebb69c37] Laten we daar inderdaad maar niet op hopen; alles beter dan Bush..... [quote:5bebb69c37]Vond the sims altijd wel beetje flauw, misschien moeten ze eens gaan praten met de makers van monkey island.[/quote:5bebb69c37] Vond ik eigenlijk ook wel, maar dit is toch wel het toppunt van meligheid. LucasArts heeft in monkey island wel geweldige humor zitten inderdaad, maar hun topper blijft in mijn ogen nog altijd Grim Fandango: Grappig, stijlvol, mooie muziek -> Sterke adventure!
Link naar reactie
[quote:be19a7ec05="Capone"]Zieke geesten... Ik vond sims al zo'n braaf spel... Misschien willen ze dat imago veranderen??[/quote:be19a7ec05] Je bent zeker die hamster-uitbreiding vergeten ? Als je sims dat beestje verwaarloosden gingen ze zelf ook dood o.i.d. Lijkt me juist grappig dat ze dit soort kleine details er in zetten, want dan blijft het tenminste interessant/spannend. ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...