Ga naar inhoud

NFS: Underground Ik zie geen woorden maar blokjes!


Aanbevolen berichten

Kan iemand mij vertellen waarom Need For Speed Underground het niet goed doet? Als ik de game open zie ik geen woorden maar blokjes! en als ik ga racen dan zie ik alleen de auto's en de rest er om heen is heel erg wazig en lijkt of het glimt. Bij andere lui doet ie het wel en de computer zegt dat alles aan de eisen voldoet, ook de videokaart. Kan iemand me helpen?????[/img]
Link naar reactie
[quote:f66e75d2a3="Joentjuhh"]Kan iemand mij vertellen waarom Need For Speed Underground het niet goed doet? Als ik de game open zie ik geen woorden maar blokjes! en als ik ga racen dan zie ik alleen de auto's en de rest er om heen is heel erg wazig en lijkt of het glimt. Bij andere lui doet ie het wel en de computer zegt dat alles aan de eisen voldoet, ook de videokaart. Kan iemand me helpen?????[/img][/quote:f66e75d2a3] Heb je een nVidia Grafische kaart ? zoja kijk eens even bij dé nvidia quicktweak of Emulatiefogtabel aanstaat. Suc6
Link naar reactie
Computerfreakje Geplaatst: Zo Jan 04, 2004 5:34 pm Onderwerp: Re: NFS: Underground Ik zie geen woorden maar blokjes! -------------------------------------------------------------------------------- Joentjuhh schreef: Kan iemand mij vertellen waarom Need For Speed Underground het niet goed doet? Als ik de game open zie ik geen woorden maar blokjes! en als ik ga racen dan zie ik alleen de auto's en de rest er om heen is heel erg wazig en lijkt of het glimt. Bij andere lui doet ie het wel en de computer zegt dat alles aan de eisen voldoet, ook de videokaart. Kan iemand me helpen?????[/img] Heb je een nVidia Grafische kaart ? zoja kijk eens even bij dé nvidia quicktweak of Emulatiefogtabel aanstaat. Suc6 [b:aa9003de0f]Dat is allemaal wel heel leuk, maar ik ben nogal een onwetende en vraag me af wat in hemelsnaam 'de nvidia quicktweak' is, en waar ik deze kan vinden[/b:aa9003de0f]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...