Ga naar inhoud

Halo (nieuwe update Halo)


Aanbevolen berichten

[quote:fc6740b92c="Corrie.van.rijn"]Ik wilde net Halo online gaan spelen, toen deze met een update kwam. Deze heb ik toen geaccepteerd en nu kan ik halo niet meer opstarten zonder de cd (ik had er een patch overheen gegooid, dan hoef je niet alsmaar die cd erin te doen). Weet iemand hoe dit op te lossen is?[/quote:fc6740b92c] <je hebt dus als ik het goed begrijp een NO-CD CRACK Gebruikt ? foeifoei dat mag niet!
Link naar reactie
[quote:c4f5ae2501="Corrie.van.rijn"]lekker makkelijk. Doe ik altijd. Alleen de game kopen, instaleren, en dan een nocd crack erover. Niet meer zoeken naar waar je het spel ook al weer heb neergelegen, gewoon gelijk spelen.[/quote:c4f5ae2501] Wist je trouwens al dat jij nu illegaal beyig bent ? Lees DEYE FAQ MAAR EENS :evil: >>>2. NO-CD cracks Deze vallen ook in de categorie Warez en het is dus niet toegestaan deze te requesten of te posten. Dat je het orgineel hebt en je er erg zuinig op bent en dat je daarom een NO-CD crack wilt is geen excuus. Zelfde verhaal gaat op voor serials en andere game cracks. 3. Abandon ware(z) Games die al enkele jaren oud zijn en niet meer in te winkel zijn te verkrijgen komen vaak op abandon ware(z) sites terecht. Nu denken veel mensen dat je dat zo legaal kan downloaden, maar in de meeste gevallen zit er nog gewoon auteurs recht op de betreffende software. Het aanbieden van dergelijke games is dus niet toegestaan en ook het verzoeken om dat soort sites mag hier niet, hoe wanhopig je ook op zoek bent naar een bepaald spel. Probeer het eens in vraag en aanbod, misschien kan iemand je daar verder helpen. Ben je er absoluut zeker van dat een game vrij gegeven is door de makers dan is het uiteraard wel toegestaan om een linkje te geven.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...