Ga naar inhoud

Deus Ex 2 demo !!!


Aanbevolen berichten

Grootte : 228 Mb Link : - http://www.gamingnext.com/filenext/dxiw_demo_gsi.exe - http://www.fileplanet.com/files/130000/133479.shtml - http://www.deusex2files.com/file.info?ID=20772 - http://www.eidosinteractive.com/downloads/search.html?gmid=125 Daarvoor krijg je een klein level met een hoofdopdracht. Het is veel kleiner dan het level dat je in de DX1-demo had, maar daarvoor heb je wel veel meer interactie met npc's. Het stelt vrij veel eisen aan je systeem, maar daarvoor krijg je IMHO wel een vrij gedetailleerde omgeving terug. De controls zijn heel sterk versimpeld waardoor je je meer op de omgeving en minder op het tweaken van stats hoeft te concentreren.
Link naar reactie
Ik heb hem uitgespeeld deze demo, ik moest even wennen aan de nieuwe interface maar vond de demo wel leuk. Ik vond de GFX tegenvallen, ik had meer verwacht, misschien ben ik wat te verwend. Aan de andere kant, het is de demo en niet het origneel. Ik hat wat artifacts bij de characters die ik tegenkwam, ik gebruik de Beta Catalyst 3.10 drivers (ATI's COD fixed drivers). Ik heb wel zin in Deus Ex 2, ik vond deel 1 ook erg goed. De demo is nog te beperkt maar ik zie de mogelijkheden voor het orgineel wel zitten. Nadat ik de demo had uitgespeeld kreeg ik de release data te zien, daar stond 3 December 2003, ik denk zelf dat het pas 2004 word. Ik wacht het af.
Link naar reactie
Ik heb al gemerkt dat als je Catelyst 3,6 heb dat je als dikke strond door de level gaat. Updaten dus. Daarna gespeeld op 1280-1024 en dat ging best aardig. Punt 2 Ik krijg het niet aan de praat als ik op de normale snelkoppeling druk. Oplossing: Ga naar de plek waar het geinstalleerd is ( bij mij c:\Deus Ex.... ) Ga naar System en zoek naar Ion Louncher.exe maak er een snelkoppeling van en sleep het naar je bureaublad. (Mijn pc 1,4Ghz, 512Mb, 120GHD, Radeon 9500Pro 128mb ) ( directX9.0b en Catelyst 3,9) veel plezier Gr, NoNoAD
Link naar reactie
[quote:6cab5e98c8="JaFO"]Ik vond de graphics niet echt tegenvallen. De tekenstijl van de karakters is wellicht gewoon ff wennen. Ze hebben namelijk wel wat weg van de figuren die je jaren geleden alleen in voorgebakken filmpjes zag. Zeker als de licht-inval wat gunstig is.[/quote:6cab5e98c8] Misschien kwam het om de artifacts op de characters, allemaal witte spikkels erop. gok op een driver probleem of zo. De rest zag er allemaal prima uit hoor, mijn verwachtingen waren alleen hoger. Ik vind de GFX van Max payne 2 beter. Dynamic light zag er wel goed uit overigens Wat ik erg leuk vond is dat je alles kan oprapen en weggooien, en dat dat er erg realistisch uitziet, ze gebruiken zeker de zelfde engine als UT2003/Unreal 2 voor die dingen.
Link naar reactie
*eh* 't is nog steeds de Unreal-engine ... maar wat ze boven de standaard hebben verzonnen dat weten zij natuurlijk beter ;) Ik vond dat realisme van die lijken anders behoorlijk tegenvallen. Een schot en ze vlogen al naar de andere kant van de ruimte. Dat vat met dat gifgas had ik met enkele schoten van de turretgun al bijna bij de deur van de bar ligggen. Ik had geen enkele last van fouten, dus als het een driver-probleem is dan is dat beperkt tot de R9800-serie. Ik hoop dat dat opgelost is voordat DX2 in de winkel ligt, want ik wil ze alletwee ...
Link naar reactie
Ik heb de demo gedownload van de belgacom server, als ik em daarna installeer en ik kies er niet voor om me email adres in te vullen dan krijg ik vlak nadat de install shield is opgestart (dus na het uitpakken van een paar bestanden wat ie als eerste doet) een error: >SetupDLL\SetupDLL.cpp (2201) pAPP: PVENDOR: PGUID:$9.0.0.333 @Windows XP (2600) IE 6.0.2600.0 waarna ik het advies krijg om: -all running programs af te sluiten (heb ik gedaan op me virus scanner na) -me temporary folder te legen (heb ik ook gedaan) -me internet based setup te checken error code -5002 Iemand een idee wat ik hieraan kan doen?
Link naar reactie
ik vond 'm helemaal niet leuk. deus ex 1 was en is nog steeds een van mijn favoriete spellen. deze demo is kut met peren en als het spel zo gaat worden weet ik waar mijn geld in ieder geval niet heen gaat. stomme xbox port, ik moest eerst zelfs de .ini bestanden veranderen om een beetje vaart te hebben. terwijl ik dat deed kwam ik talloze xbox variables tegen. bah. :cry:
Link naar reactie
Vond hem ook tegenvallen, low res. textures, lighting was wel mooi, performance was extreem bagger (meestal 30 fps 1280 max qual 16xAF) Achterlijke hud (is deels te verschuiven met fov 70) Oerdomme AI, saai leveldesign, nee ik kan niet geloven dat dit DX2 is.... Nou zie je pas hoe goed MP2 en COD zijn bv... Jammer, dat het geen dx1 met UNreal2-gfx zijn geworden, dan waren ze binnen, alle goede facetten uit dx1lijken wel verdwenen, het heeft het niet meer....misschien heeft de full wel highres tex en wordt de verhaalllijn en de sfeer snel beter, ik hou het open..
Link naar reactie
[quote:cc27d74ba5="Jasper G."]ik vond 'm helemaal niet leuk. deus ex 1 was en is nog steeds een van mijn favoriete spellen. deze demo is kut met peren en als het spel zo gaat worden weet ik waar mijn geld in ieder geval niet heen gaat. stomme xbox port, ik moest eerst zelfs de .ini bestanden veranderen om een beetje vaart te hebben. terwijl ik dat deed kwam ik talloze xbox variables tegen. bah. :cry:[/quote:cc27d74ba5] De Xbox heeft al veel spellen om zeep geholpen, warschijnlijk ook dx2
Link naar reactie
[url]http://forums.eidosgames.com/showthread.php?s=f3fa2e5664f4cdd73b10ec710a3ab9c6&threadid=27804&perpage=25&pagenumber=1[/url] daar worden een heleboel dingen uitgelegt. vanaf pagina 3 beginnen de negatieve reacties de boven toon te krijgen. wat ik ook nog tegenkwam was deze zeer hilarische conversatie tussen de makers van het spel. erg leuk voor de dx1 kenners. [b:1073abfce3]Spector: Your appointment to Microsoft should be finalized within the week. I've already discussed the matter with Eidos. Smith: I take it they were agreeable? Spector: They didn't really have a choice. Smith: Have they been infected? Spector: Oh, yes, most certainly. When I mentioned that we could push more copies on the XBox, they were so willing it was almost pathetic. Smith: This demo - the rioting is intensifying to the point where we may not be able to contain it. Spector: Why contain it? Let it spill over into the fan sites and chatrooms, let the posts pile up on the server. In the end, they'll beg us to ship it. Smith: I've received reports of armed attacks on team members. There's not enough of us to placate them, the PC gamers are starting to get desperate. Spector: Of course they're desperate. They can smell their death, and the sound they'll make rattling their cage will serve as a warning to the Thief fans. Smith: Mmm. I hope you're not underestimating the problem. The others may not go as quietly as you think - they've had two games done properly, rather than just one, after all. Spector: A bunch of pretentious old men posting on TTLG. But the world left them behind long ago. Consoles are the future. Smith: We have other problems. Spector: The mod community? Smith: Formed by passion for good gaming, and a desire to be involved. I have someone in place, though. I'm concerned they'll take matters into their own hands. Spector: Our development skills are far in advance of theirs, as is our distribution system. And their... ethical inflexibility has allowed us to make progress in areas they refuse to consider. Smith: Universal ammo? Spector: Among other things - but I must admit that I've been somewhat disappointed in the performance of the primary unit. Smith: The secondary unit should be online soon. It's currently undergoing preparation and will be operational within six months. My people will continue to report on its progress. If necessary, the primary will be terminated. Spector: We've had to endure much, you and I, but soon there will be order again, a new age. Gates spoke of the mythical City on the Hill. Soon that city will be a reality, and we will be crowned its kings. Or better than kings. Microsoft lackeys!. [/b:1073abfce3]
Link naar reactie
[quote:92591582d4="JaFO"]Oerdomme AI ? Hoe bedoel je dat precies ?[/quote:92591582d4] Schiet maar eens op een guard, die rent zonder pardon uit z'n dekking en laat zich overhoop knallen. Op het hacken wordt niet altijd vijandig gereageerd door de guards, ook al sta je naast hem. Soms rennen ze als dolle honden in het rond als ze beschoten worden. Dit heb ik al veel beter gezien (COD en MP2 bv.)
Link naar reactie
Ja, ik zou hem dus ook graag willen spelen, maar kennelijk wordt mijn videokaart (NVIDIA Geforce 4 MX 440) niet ondersteund, vanwege pixelshading of iets dergelijks. Is er iets wat ik hieraan kan doen, of kan ik de volledige game toch wel spelen. Het zou toch zonde zijn, dat ik hem niet kan spelen, omdat ik alleen de verkeerde videokaart heb. Het lijkt mij dat er toch lots of people zijn met deze videokaart? Iemand een oplossing?
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...