Ga naar inhoud

call for duty


Aanbevolen berichten

heb hier ergens een thread gelezen (maar zie hem hier niet meer) waarin er sommigen dit spel afbraken. Wel ik heb het sinds vandaag en vind het schitterend, OK de graphics zijn niet super super, maar toch knap genoeg, ook draait het boeltje heel heel soepel. Wat ik er zo schitterend aan vind is dat je zo meegesleept wordt door het geluid (overal inslagen, geweervuur van alle soorten enz..) missies zijn duidelijk en niet omslachtig. nu ja, naar mijn mening een knap spel, misschien op het eerste zicht een beetje te makkelijk maar voor de rest chapeau.
Link naar reactie
Hij is inderdaad wat makkelijk, ik speel hem op "Hardened" en heb er niet veel moeite mee terwijl ik helemaal geen FPS veteraan ben of zo. Ik vind het buiten de Bugs om met de ATI kaarten een erg mooi spel, goed geluid, goeie actie en erg verslavend, beter als MOHAA vind ik. Ik zit nu in Rusland en daar zit een scene in uit de film "Enemy At the Gate"(aanrader om te zien overigens) en die scene is erg goed verwerkt in het spel. goed gedaan!
Link naar reactie
Je bedoelt zeker die scene aan het begin van Enemy at The Gates, met die boten die die rivier (welke was het ook alweer) overgaan en dan worden aangevallen door die vliegtuigen, en die 'bestorming' op de Duitsers, waarvan ik overigens vind dat het letterlijke betekenis van 'de dood injagen' uitbeeld. Overigens vind ik het een redelijk makkelijk spel, met 2 kogels knal je iemand neer. Graphics zijn op zich wel mooi. Water is wel cool, struiken en bosjes zijn 'plat' (niet 3D dus :wink: ), dat is wel jammer. Heb de MP nog niet gespeeld, maar zal denk ik ook wel verslavend zijn.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...