Ga naar inhoud

Vice City geen missies meer


Aanbevolen berichten

Ik zit vast bij GTA Vice City. Ik krijg geen missies meer. ik heb alles in de stad al gekocht, althans ik kan niets meer vinden. Alleen de missies van de ijscocar en de autozaak heb ik nog niet gedaan. Voor de rest alles, moet je deze missies doen om verder te komen? Wee iemand een lijstje met de missies en de verschollende 'estates' die je kan kopen en waar die liggen. Bedankt[/list]
Link naar reactie
Je bent er bijna ;) Bij de auto-zaak zitten nog een tweetal 'verzamel' missies en je krijgt toegang tot enkele races. De ijscozaak heeft een missie die je zo vaak kunt herhalen als je wilt. Bij de haven kun je de bootrace-missie nog een aantal keren over doen (en zodoende het dagelijkse bedrag dat je er verdient verhogen) Dan is er nog de (geld)drukkerij en als je die gedaan hebt krijg je bij je eigen huis nog een finale missie. En tot slot zijn er nog de rampages, enkele verstopte missies (zo staat er ergens een racemotor bij een 'hotel' op het start-eiland) & de diverse sprongen + hidden packages.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...