Ga naar inhoud

True Crime Streets Of La


Aanbevolen berichten

Ik heb alleen een PS2 demo gespeeld ... en het was niet bepaald een leuke ervaring. Grootste ellende was het feit dat de besturing van de auto veel te gevoelig was vergeleken met zoiets als ViceCity & GTA3. Daarnaast was de race-missie in de demo op een erg krappe tijdrit gebaseerd. Mijn algemene indruk was dus dat GTA3 & VC veel leuker waren dan dit spel. En aangezien je deze twee spellen nu in een enkel dubbelpak kunt kopen ...
Link naar reactie
Ik heb em gelijk gekocht de dag dat ie uit was, en ik moet zeggen dat het echt een vet spel is... Goede combinatie van max payne, Dead or Alive en GTA(alleen een beetje realisticscher dan gta).... Vooral vet is de optie dat je politie kan spele, en dan moet je dus reageren op de mobilofoon (of hoe zo'n ding ook heet) en dan moet je dus orde brengen op straat. Deze missies varieren van een buurvrouw en buurman die beginnen te slaan tot aan een moord die net gepleegd is.....Echt heel vet allemaal...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...