Ga naar inhoud

Fifa 2003 / fifa 2004


Aanbevolen berichten

Allen, Ik heb zojuist lowbudget fifa 2003 aangeschaft, aangezien fifa 2004 niet bleek te werken. Helaas... deze werkt ook niet. Het probleem bij fifa 2003 is als volgt: ik start het spel op, kies de instellingen, teams etc. Vervolgens komt de animatie van "Be the 12th" in beeld en zou de wedstrijd moeten starten. Echter, op dat moment loopt echt alles vast. Alleen een koude reset kan het probleem op dat moment verhelpen. Dit probleem doet zich voor bij zowel directx 8.1 als 9. Ik heb een GeForceFX 5200 met 128 ddr en 256 intern geheugen en Win 98 SE. De Demo van 2003 werkt overigens wel. Bij 2004 is het probleem als volgt: ik installeer het spel zonder problemen, vervolgens start ik het spel en maar nog voor dat ik iets in beeld heb gehad krijg ik een DDHelp.exe error, deze zou een ongeldige bewerking hebben uitgevoerd. Duidelijk directx-probleem, maar overnieuw installeren, andere versies etc. etc. werkt allemaal niet. Tevens onder Win 98 se. Onder Windows XP overkomt me zelfs een volledig harde reset. Oftewel: crisis onder XP. Wie kan mij verder helpen?? Groet, Hww
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...