Ga naar inhoud

FIFA 2004: Eigen controllerinstellingen????


Aanbevolen berichten

Hoi, Ik heb FIFA 2004 sinds kort en het is niet mogelijk om je eigen controller instellingen te definiëren. Weet iemand waar ik een patch kan vinden om dit probleem op te lossen?? Ik weet dat het ergens moet zijn maar waar?? Ook zijn er instellingen in het register mogelijk om de juiste controller te kunnen configureren maar ook deze instellingen weet ik niet. Alvast bedankt voor de tips.
Link naar reactie
In fifa kon je wel vaker je toetsen veranderen, maar in fifa 2003 zat er een of andere bug dat je telkens opnieuw de W en de E moest verwisselen (vind ik fijner spelen)... Fifa 2004 heeft een 1.1 patch uitgebracht waardoor je wel toetsen kan instellen, replays kan opslaan en nog wat dingen (volgens mij multiplayer)... In het startmenu in de map van fifa 2004 staat een link van 'zoeken naar updates', daarmee kan je hem installeren (het werkt alleen als je de originele versie hebt, bij de gecr*ckte versie werkt ie niet echt)...
Link naar reactie
[quote:daafc30e65="Steven02"]Ik heb de originele versie en heb de Patch geinstalleerd maar nergens kan ik de instellingen wijzigen. (Kijk ik niet goed?) Is de patch ook los ergens te halen? Heb zo'n idee dat de update niet helemaal goed is gegaan.[/quote:daafc30e65] Daar hadden meer mensen last van... Patch instructies van fifa 2004 forum: [quote:daafc30e65]1.Use disk 1 and let the autorun menu pop up 2. Click on check for update 3. You will be brought to the patch update webpage and choose your location( Europe or N.A) 4. Click on the green thingy button and when it says download patch click it again. 5. It begins downloading without showing progress. Don't worry just wait. 6. When the button shows patch installed, DO NOT, I repeat, DO NOT immediately close the window. Just let it stay there for a further 5-8 minutes just to be safe after you see the patch installed displayed. This is for precaution(it really pays to be safe) 7. After the waiting, you should close the window. It should close fine without any lockups. 8. Run the game and you should see the difference.[/quote:daafc30e65] Maar nogmaals: je moet de originele versie hiervoor hebben. [quote:daafc30e65="beursstarter"]Ik kan de patch niet vinden. Niet bij EAgames en niet bij fileplanet. Heeft iemand een link voor mij?[/quote:daafc30e65] [url]http://patches.ea.com/fifa2004/EN-UK/home.html[/url]
Link naar reactie
Ik had idd via deze link de update gedaan en kreeg idd ook de melding Patch installed maar in de game zag ik niet direct verschil. Ik kijk nog wel eens en prbeer het nog een keer. Wel leuk zo'n nieuw vervolg maar het lijkt wel alsof EA elke keer wel iets anders weglaat om over een jaar hun klanten zo gek hebben gemaakt dat het weer tijd wordt voor een nieuw deel. Lekkere handel op deze manier. Ben benieuwd hoe lang ik er nog in trap..... :wink:
Link naar reactie
[quote:0aeb759728="beursstarter"]Je moet per se een check draaien? Ik heb thuis de legale versie maar een modem verbinding met internet. Op mijn werk heb ik DSL maar natuurlijk geen FIFA geinstalleerd staan. Is er geen directe link?[/quote:0aeb759728] Heb je misschien hier wat aan: [url]http://en.fifasoccer.ru/[/url] Kijk onderaan de pagina... Ik heb em zelf niet geprobeerd dus kan niks garanderen, maar de omschrijving klinkt goed...
Link naar reactie
[quote:90c62ed3af="Capone"][quote:90c62ed3af="beursstarter"]Je moet per se een check draaien? Ik heb thuis de legale versie maar een modem verbinding met internet. Op mijn werk heb ik DSL maar natuurlijk geen FIFA geinstalleerd staan. Is er geen directe link?[/quote:90c62ed3af] Heb je misschien hier wat aan: [url]http://en.fifasoccer.ru/[/url] Kijk onderaan de pagina... Ik heb em zelf niet geprobeerd dus kan niks garanderen, maar de omschrijving klinkt goed...[/quote:90c62ed3af] Dit stukje doet mij huiveren.... It must work, if it doesn't, make sure you: • clicked «Update to v.1.1» in browser after installing files • have english version • installed FIFA fully • did't install any other patches
Link naar reactie
Oh ja, was ik helemaal vergeten... Je kan de officiële patch ook downloaden via een ftp site van easports zelf: [url]ftp://ftp.ea.com/pub/easports/patches/fifa2004/pc/[/url] Dit is dus de officiele en niet de aangepaste van de site die ik eerder gaf... PS: Als je de link volgt, krijg je mappen te zien met afkortingen van landen. Dan moet je EN-UK kiezen als je de Nederlandse versie hebt. Vervolgens alle bestanden die in de map staan downloaden naar een tijdelijke map en vervolgens vanuit die tijdelijke map het bestand home2.htm openen. Dan zie je de pagina die je normaal ook ziet als je fifa via internet update...
Link naar reactie
Nou het is gelukt hoor! Toch via de automatische update uiteindelijk. Het duurde zo'n 20 minuten voordat de patch erin zat. Hij geeft bij update aan dat patch geinstalled is maar dan moet hij eigenlijk nog beginnen. Ik zag aan mijn (kabel) modem dat hij nog wat aan het binnenhalen was. De patch werkt gelukkig en ik kan mijn controller configureren. Bedankt allemaal voor de tips en het meedenken!!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...