Ga naar inhoud

amarica's army hint gevraagd


Aanbevolen berichten

Ben mij een beetje aan 't verdiepen in dit spel en begin het nog leuk te vinden ook. Maar mijn grootste probleem in het spel is het herkennen van de vijand, impulsief schieten op iemand in de verte heeft me al ferm gepest (honor daalt en dan als die te laag komt kan je op bijna geen enkele server meer, die is gelukkig terug op peil), nu versta ik niet, ik zie iets bewegen in de verte, je kan totaal niet zien of het vriend of vijand is, dus schiet ik er niet op, ik wordt natuurlijk afgeknald, hoe weet die kerel dat ik de vijand ben???????? is er een truukje voor of moet je ergens iets aanzetten zodat je de vijand beter herkent?? Blijkbaar zijn er nog mensen in het spel die er probs mee hebben want ikzelf ben ook al een paar keer afgeknald door "team"leden
Link naar reactie
Je zit altijd in het team die de Amerikaanse gevechtskleding heeft, het beste herkenningspunt is de rugzak. Indien je de zoomfunctie van je wapen gebruikt kan je het iets beter zien. Eventueel kan je ook je verrekijker gebruiken. Een goed hulpmiddel is het kompas boven in je scherm, hier zie je de spelers met rang aangegeven, als die een richting opgaat op je kompas en de speler die je in zicht hebt beweegt ook die richting op, dan kan je er redelijk zeker van zijn dat het een teammaat is, denk erom, NIET alle teammembers zie je hierop, ben er nog niet uit welke je nou wel en niet ziet. Verder dien je goed in de gaten te houden wie zichzelf "report in", dus als een teammaat zegt ( report in middle defence tower) en je ziet een mannetje daar lopen, kijk dan zeer goed, voor de rest natuurlijk een beetje je teammaten in de gaten houden. Er is niet zoiets als een grote cursor of pijl boven je teammaten, ze hebben het spel zo realistisch mogelijk gehouden, en ja, daar sterven vaak meer militairen door friendly fire dan door vijanden......
Link naar reactie
Wat dat betreft is het jammer dat er geen IFF-trainingsonderdeel in dit spel zit. Ik heb zelf alleen maar off-line gespeeld (puur de oefeningen, het spel zelf vind ik saai vanwege dat verdomde 1-leven :(), dus ik heb ook absoluut geen idee hoe de vijand er uit hoort te zien. De officieele site heeft wel plaatjes van de diverse klassen, maar ik weet niet in hoeverre de vijand daar van afwijkt. En daarbij komen in v2.0 nog de 'gemixte' eenheden (special forces + standaard-troepen) waar je dus met 4 soorten camouflage te maken krijgt (helaas ontbreekt ook hier weer info :(). Het enige probleem is dat op die site alleen het 'woestijn'-camouflage (bekend van Desert Storm) te zien is terwijl je in de training het gewone 'woodland'-camo ziet. Ik meen me te herinneren van enkele screenshots dat de 'vijand' een enkele kleur heeft terwijl de 'eigen' eenheden een of ander patroon hebben. De beste manier om vriend van vijand te onderscheiden is er voor te zorgen dat je : - altijd in groepen werkt (naast hulp heb je zo altijd een referentie van je eigen troepen bij de hand :)) - altijd laat weten waar je bent als je je groep kwijt bent ... - er voor zorgt nooit je eigen linie van de kant van de vijand te naderen Daarnaast zou je wat kunnen spelen met de contrast/helderheid/kleur-instellingen van AAO en je monitor. Je krijgt dan misschien net genoeg extra kleur/contrast waardoor het iets makkelijker wordt. // Venzent : Ik vermoed dat alleen de fireteam- & squadleaders staan aangegeven op het compas, dat lijkt mij tenminste het meest logische.
Link naar reactie
[quote:b98f24e509="JaFO"]Wat dat betreft is het jammer dat er geen IFF-trainingsonderdeel in dit spel zit. Ik heb zelf alleen maar off-line gespeeld (puur de oefeningen, het spel zelf vind ik saai vanwege dat verdomde 1-leven :(), dus ik heb ook absoluut geen idee hoe de vijand er uit hoort te zien. De officieele site heeft wel plaatjes van de diverse klassen, maar ik weet niet in hoeverre de vijand daar van afwijkt. En daarbij komen in v2.0 nog de 'gemixte' eenheden (special forces + standaard-troepen) waar je dus met 4 soorten camouflage te maken krijgt (helaas ontbreekt ook hier weer info :(). Het enige probleem is dat op die site alleen het 'woestijn'-camouflage (bekend van Desert Storm) te zien is terwijl je in de training het gewone 'woodland'-camo ziet. Ik meen me te herinneren van enkele screenshots dat de 'vijand' een enkele kleur heeft terwijl de 'eigen' eenheden een of ander patroon hebben. De beste manier om vriend van vijand te onderscheiden is er voor te zorgen dat je : - altijd in groepen werkt (naast hulp heb je zo altijd een referentie van je eigen troepen bij de hand :)) - altijd laat weten waar je bent als je je groep kwijt bent ... - er voor zorgt nooit je eigen linie van de kant van de vijand te naderen Daarnaast zou je wat kunnen spelen met de contrast/helderheid/kleur-instellingen van AAO en je monitor. Je krijgt dan misschien net genoeg extra kleur/contrast waardoor het iets makkelijker wordt. // Venzent : Ik vermoed dat alleen de fireteam- & squadleaders staan aangegeven op het compas, dat lijkt mij tenminste het meest logische.[/quote:b98f24e509] Vreselijk, die geintegreerde Special Forces. Daar heb je idd mensen van je eigen team met AK's, RPG's en RPK's, die ook nog zo'n bin laden pakkie aanhebben. Het enige verschil is dan dat ze een groene helm ophebben. En trouwens, als je het spel genoeg speelt krijg je vanzelf oog voor zulke details. Gewoon veel spelen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...