Ga naar inhoud

CoD binds


Aanbevolen berichten

Heja gamers :P Ik heb sinds vandaag ook CoD... :D Maar ik weet via games als mohaa en sof2 dat je binds kan maken,, nou kan je bij mohaa geen kleuren in je binds zetten maar bij sof2 en CoD kan dat wel. Nou weet ik wel hoe je kleuren bij CoD in je bind moet zetten>> in je console /bind "letter" say en dan shitf 6 en dan 1,2,3,4,5 voor de kleur en dan wat je wilt zeggen, alleen als ik shift 6 druk en de kleur kies gaat hij helemaal raar doen en komt er bij elke knop die ik indruk dezelfde letter/ teken bv "-----" en dan opeens wat ik typte "hello" bv Kan iemand mij helpen hoe ik goede binds maak?? :cry: :cry:
Link naar reactie
heja,, ik was er zelf al achtergekomen: je moet dus gewoon alles intypen (en hopen foutloos) uit je hoofd en dan als je alles hebt ingetypt net zolang op spatie drukken totdat alles er staat om te kijken of het goed is. Ik was alleen vergeten om te kijken of er op gereageerd was :oops: Maar toch bedankt :P :P Maar nu heb ik wel weer een vraagje :roll: want bij Sof2 kan je binds maken dat je als je iemand in je richter hebt, van jou team, dan heb je een speciale toetsen combinatie die je in je bind moet zetten zodat de naam van de speler die je in je richtertje hebt, in je tektstje van je bind komt... bij Sof2 is dat #F maar weet iemand welke toetsen combinatie je moet gebruiken bij CoD??? Alvast bedankt hea! :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...