Ga naar inhoud

Wie weet er een goed racespel?


Aanbevolen berichten

NFS: Underground komt ook binnenkort uit geloof ik, maar goed je zei dat je iets anders wilde. Hier mijn favorieten: [url=http://www.codemasters.com/redirect/redirect.php?url=/dtmracedriver/german/front.htm]DTM Driver[/url], [url=http://www.codemasters.com/redirect/redirect.php?url=http://www.codemasters.com/colinmcrae3/front.php]Colin McRae Rally[/url] en als je eens echt iets anders wil verschijnt eind van de maand ook nog een [url=http://www.trackmaniagame.com/]Trackmania[/url] 8)
Link naar reactie
Misschien kun je GP4 proberen...Die is al wat ouder dan Colin McRae en NFS Underground, een nog ouder spel is Midtown Madness 2. Tzijn maar ideetjes natuurlijk. Als je eens zou kunnen vertellen waar je voorkeur naar uitgaat? NFS Underground is een soort van 2 fast 2 furious :lol: Colin McRae is rally :) GP4 is Formule 1 :lol: Midtown Madness 2 is met gewoon stadsverkeer :) Zelf hou ik ook van racegames, maar GP4 en NFS vind ik de leukste
Link naar reactie
>>Ik heb een AMD Athlon XP 2000+ met 265MB Ram en een NVidia TNTII 32MB... Je bedoelt 256 MB neem ik aan :wink: ? Ik heb zelf een (niet zo stabiele) P3 1003 MHz, 128 MB Ram en NVidia TNT2 64 MB waar ik niet zo heel erg tevreden over ben. Hij draait GP4 niet. Ik weet dus niet of GP4 het bij jou gaat doen :oops: .De laatste versie van Collin McRae weet ik ook niet zeker.De eerdere wel. Ach ja...sinds ik die "minder stabiele" (je mag hier niet vloeken :wink: ) pc heb koop ik & download ik geen nieuwe spellen. 999 van de 1000 keer doet hij het toch niet :roll: . En ik krijg ook niet eens een nieuwe pc :cry: (ben maar een arme student :P ) Dus voor mij is er ff geen gamen bij :cry: :cry: :cry:
Link naar reactie
[quote:af67d24dc8="Gangsta*"]Weet je welk spel ik je echt kan aanraden? Need for speed porshe... Dit kan jij normaal gezien wel draaien... een vriend van mij heeft nog een P3 1000MHz en zijn pc is echt wel helemaal ver... en hij kan dit zelfs nog spelen! Bedankt voor de hints...[/quote:af67d24dc8] dat spel doet het (net als gp4) zelfs op een p3 450 met 64 mb gf2 mx 400 in 1024x768 met high detail.
Link naar reactie
[quote:84c061f0c0="LabRat"]Ik heb zelf een (niet zo stabiele) P3 1003 MHz, 128 MB Ram en NVidia TNT2 64 MB waar ik niet zo heel erg tevreden over ben. Hij draait GP4 niet. Ik weet dus niet of GP4 het bij jou gaat doen :oops: .De laatste versie van Collin McRae weet ik ook niet zeker.De eerdere wel.[/quote:84c061f0c0] Ik heb collin mcrea redelijk draaiende gekregen op een p2 450mhz met 128mb werkgeheugen, dus het zal wel mogelijk zijn (ook TNT2) Hoe kom je eigenlijk aan een TNT2 met 64mb? ik dacht dat de TNT2 16 of 32 mb had?? :-?
Link naar reactie
[quote:e638a8268e="computer_nerdo"][quote:e638a8268e="LabRat"]Ik heb zelf een (niet zo stabiele) P3 1003 MHz, 128 MB Ram en NVidia TNT2 64 MB waar ik niet zo heel erg tevreden over ben. Hij draait GP4 niet. Ik weet dus niet of GP4 het bij jou gaat doen :oops: .De laatste versie van Collin McRae weet ik ook niet zeker.De eerdere wel.[/quote:e638a8268e] Ik heb collin mcrea redelijk draaiende gekregen op een p2 450mhz met 128mb werkgeheugen, dus het zal wel mogelijk zijn (ook TNT2) Hoe kom je eigenlijk aan een TNT2 met 64mb? ik dacht dat de TNT2 16 of 32 mb had?? :-?[/quote:e638a8268e] hoe kom jij aan een p2 450 , dit moet p3 450 zijn :-? :wink:
Link naar reactie
[quote:4301fab8be="LabRat"]Misschien kun je GP4 proberen...Die is al wat ouder dan Colin McRae en NFS Underground, een nog ouder spel is Midtown Madness 2. Tzijn maar ideetjes natuurlijk. Als je eens zou kunnen vertellen waar je voorkeur naar uitgaat? NFS Underground is een soort van 2 fast 2 furious :lol: Colin McRae is rally :) GP4 is Formule 1 :lol: Midtown Madness 2 is met gewoon stadsverkeer :) Zelf hou ik ook van racegames, maar GP4 en NFS vind ik de leukste[/quote:4301fab8be] Als je Seizoens patch 2003 van gp4 download, is het hele spel up-to-date. Grapisch veel mooier, en het is leuker op te spelen. Oud, nog lang niet :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...