Ga naar inhoud

Wat is een super game


Aanbevolen berichten

2 genres die compleet verschillen, maar beide komen ook voor in mijn favo game genres, even terug naar je vraag: Strategisch leuk spel: Command & Conquer - Red Alert 2 en Generals (tijdloos plezier, uren non-stop spelen) Racegame : Need for speed familie: NFS 3 Hot Pursuit, NFS 4 High stakes, NFS 5 Porsche / Unleased niet te vergeten, NFS 6 Hot Pursuit 2. ook leuke racegames nmm (naar mijn mening): - Colin Mc Rae 2 - Toca 2 - STTC 2 - Carmageddon 2 - Midtown Madness 2 - DTM driver
Link naar reactie
Strategie ? Topspellen op dat gebied zouden voor mij zijn : - Civilization 1 t/m 3 of Call to Power 2 (meer een kwestie van smaak welke het beste is, maar het principe is bij alle 4 de varianten hetzelfde) - Alpha Centauri (oftewel : Civ in de ruimte ;)) - Masters of Orion 3 - Republic : The Revolution - Railroad Tycoon 3 - Tropico 1 (speel dictator op een tropisch eiland) - Tropico 2 (je bent een piraat op een tropisch eiland) En volgend jaar komt daar waarschijnlijk nog 'Rome : Total War' bij, want wat ik van dit spel bij Timecommanders (BBC 2 / Maandag / 19:45) gezien heb ziet er heel leuk uit.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...