Ga naar inhoud

america's army probleem


Aanbevolen berichten

Ik heb dit spel geinstallerd, alles gaat goed, kan die training volgen enz... maar dan als ik een online spel wil spelen raak ik er maar niet uit, heb reeds een acount, maar als ik een server aanklik, hoor ik een paar schoten en uiteindelijk kom ik gewoon terug in het menu, via gamespy dan maar geprobeerd, lukt ook niet, hij zegt steeds can't find america's file heeft er dit nog iemand gehad?? en zo ja wat is de oplossing, heb anders nog nooit probs gehad met online games, deze hier is ofwel heel slecht geprogrammeerd of het prob zit hem bij mij (wat ik begin te betwijflen want ik heb al vanalles geprobeerd en met andere games heb ik geen probs)
Link naar reactie
Komt er niet ff te staan iets van: Honor too low ofzoiets. In dat geval heb je te weinig Honor om in die bepaalde server te spelen. Moet je trainingsservers zoeken zodat je extra honor krijgt en zo op meer servers kunt spelen. Hoe krijg je honor: Win missies, voltooi objectives als Squad of Fireteam leader dacht ik. En belangrijkste schiet niemand dood van je eigen team. Lang geleden dat ik het gespeeld heb dus weet het niet meer precies...verbeter me. :wink:
Link naar reactie
[quote:b5aefab6e8="Venzent"][quote:b5aefab6e8="AoM"]versie 2.0 is al uit, je kan ook problemen krijgen als je van patch 1.4 helemaal naar 2.0 patched.[/quote:b5aefab6e8] aha, is die al uit, mooi zo......nou kijk eens aan, dan is dat ook zeker de moeite waard, zijn er veel verbeteringen?[/quote:b5aefab6e8] nieuwe features : - special forces training & missies - nieuwe wapens voor de 'special forces' (ze kunnen zelfs de wapens iets aanpassen door een ACOG, reflex sights, geluidsdemper en/of granaatwerper te kiezen) - missies voor de sf-teams, waarbij ieder team uit sf & standaard soldaten bestaat (dus iemand in een ander pakje is niet meteen je vijand) - je schijnt wel iets van 15 honour-punten te moeten hebben wil je uberhaupt als sf kunnen kwalificeren
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...