Ga naar inhoud

dx 8.1/9.0 games


Aanbevolen berichten

[quote:87c22f1327="schoenie"]welke spellen die al zijn uitgekomen zijn ook echt dx 8.1 of dx 9.0 spellen? een antal spellen waarvan ik weet dat ze dit ook ondersteunen dx8.1: halo ut 2003 unreal 2 splinter cell dx9.0: de laatste tombraider weten jullie nog meer leuke spellen die deze dx versies ook daadwerkelijk gebruiken?[/quote:87c22f1327] jah GTA Vice City en TR Angel of Darkness etc...
Link naar reactie
100% directX 9 games zijn er nog niet, games die een gedeelte van de DirectX 9 features gebruiken zijn: Tombraider Angel of Darknes Gun Metal Max Payne 2 Overigens maakt Halo volgens mij ook gebruik van een gedeelte van de DirectX 9 features. de bovengenoemde titels zijn eigenlijk Hybride, dus DirectX 8 en 9 games. Echte full DirectX 9 games komen volgend jaar pas. GTA VC is geen DirectX 9 game. Let op! als je DirectX 9 moet instaleren om een game te kunnen spelen zegt dat helemaal niet of de game ook de Features van DirectX 9 gebruikt!
Link naar reactie
[quote:4d0e8d103c="Red Dragon"] Let op! als je DirectX 9 moet instaleren om een game te kunnen spelen zegt dat helemaal niet of de game ook de Features van DirectX 9 gebruikt![/quote:4d0e8d103c] dat is dus ook mijn probleem, op de doos staal nooit of het nut heeft dat je een dx8.1 of dx9 videokaart hebt alleen op de doos van de nieuwe tombraider heb ik dat zien staan. maar er zijn volgens mij al genoeg spellen die volledig dx 8.1 zijn of valt dat ook nog tegen?
Link naar reactie
[quote:d96ceeabae="Red Dragon"]Zoals ik al zei:Let op! als je DirectX 9 moet instaleren om een game te kunnen spelen zegt dat helemaal niet of de game ook de Features van DirectX 9 gebruikt![/quote:d96ceeabae]En wat als je videokaart niet geschikt is voor Dx 9.0 (bijvoorbeeld Geforce III Ti500). Kan je DX 9.0 dan wel installeren en dat spel dan wel spelen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...