Ga naar inhoud

RPG: Gothic II


Aanbevolen berichten

Een paar dagen geleden heb ik een demo van Gothic II gespeeld, (het is al een jaar uit! en sinds augustus ook in het Engels) en die vond ik er veelbelovend uitzien. Iemand al gespeeld? Deze gaat zeker op mijn verlanglijstje. Er is ook al een uitbreiding verschenen, maar die is alleen nog maar in het Duits (de demo die ik speelde trouwens ook, en dat viel niet tegen, de stemmen klonken een stuk 'echter' dan de nagesynchroniseerde films.) Hier is een review: [url]http://www.gamershell.com/reviews_Gothic2Review.shtml[/url] hier de demo: [url]http://www.3dgamers.com/dl/games/gothic2/gothic2-demogerman.exe.html[/url] Hij is vast ook nog wel ergens anders te downen, even zoeken. hier de officiele site:[url]http://www.gothic2.com/[/url]
Link naar reactie
Ik krijg het spel zaterdag. Een vriend van mij had het liggen, maar vond er niet veel aan. Ik vond de demo veelbelovend; Je kunt bij verschillende gilden gaan om een vak te leren en er zit vrij veel dialoog in. Het deed me vagelijk aan Morrowind denken, maar het schijnt wel wat lineairder te zijn. De controls zijn wel even wennen, maar je kunt ze ook aanpassen natuurlijk. Waar heb je een Engelse demo gevonden dan?
Link naar reactie
ik heb ghotic 2 in het duits gespeeld. en ik kan zeggen dat het een zeer leuk en spannend spel is. toch heeft het een aantal minpunten waar je vooral als beginner tegen aankunt lopen 1. de besturing. de besturing is heel ingewikkeld en erg moeilijk als je begint. je moet hier behoorlijk mee oefenen voordat je begint. vooral het inventarissysteem en het vechten vergen enige handigheid. zwaardvechten gaat als volgt. je maakt kombinaties door op de vechttoets te drukken en een pijltjestoets in te drukken. de simpelste combinatie is links rechts links rechts. dit moet je goed timen. dan kun je een vloeiende beweging maken. time je echter verkeert,dan laat je character het zwaard zakken en kan de tegenstander een aanval uitoefenen. je kunt meer kombinaties maken zoals links, rechts, naar voren, rechts, links rechts. ook een aantal keer naar voren maakt een mooie combinatie (4 x) de basis is echter links rechts. 2 de moeilijkheid in het begin. in dit spel is het zo dat er als je begint ook monsters rondlopen die je pas veel later (lvl 20) kunt verslaan. het kan voorkomen dat je toevallig zo'n monster tegen het lijf loopt in het begin 3 de opdrachten. veel opdrachten zijn te onduidelijk. zo kun je moeilijk een bepaald persoon of locatie vinden. ook moet je zelf dingen uitzoeken. toch is ghotic een aanrader. probeer wat hints op te doen door faqs te bekijken. het spel bevat veel rpg en hack n slash elementen en is dus voor rpgers erg leuk. doordat je keuzes hebt voor bepaalde campen kun je het ook nog eens over nieuw spelen met een totaal andere verhaallijn.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...