Ga naar inhoud

The Sims - Superstar


Aanbevolen berichten

[quote:0945257560="wtheiner"] Ik draai Windows XP en heb tijdens de setup een bepaalde melding gezien. Kan dat er wat mee te maken hebben?? .[/quote:0945257560] Als je tijdens de setup een error message krijgt en het spel doet het daarna niet, dan lijkt het me logisch dat het wat ermee te maken heeft. Zoals de andere reactie : reinstall, nog problemen dan zal je toch uitgebreide info moeten meegeven om tot een oplossing te komen.
Link naar reactie
Op dit moment kan ik je effe niet veder helpen, we draaien op win98se. Kijk in de FAQ bij videokaarten welke versie drivers het beste is voor de TI4200. Misschien downgraden ? SIMS is best een moelijk spel, alleen dacht ik dat ie bij modernere videokaarten (waar de jouwe ook onder valt) niet meer zou voorkomen. (TNT2 M64 bijv geeft op een hoop pc's problemen met SIMS)
Link naar reactie
Topic starter geeft tenminste een eerlijk antwoord. Bij legaal : krijg je hetzelfde probleem als je gewoon zonder crack speelt maar met de orginele cd ? Illegaal : Er zijn ook verkeerd cd images in omloop. Zit hem met name op CD2 : een van de files moet over de 200 Mb zijn, als die 100 mb of zo is dan heb je deze te pakken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...