Ga naar inhoud

Welk vliegspel?


Aanbevolen berichten

Lucas Arts : Secret Weapons of the Luftwaffe (yep, zelfde titel/makers als het origineel uit de begintijd van pc-spellen :)) ... 'binnenkort'. 't is nog de vraag hoe leuk het gaat worden, maar het ziet er best wel aardig uit tot nu toe. Houdt er rekening mee dat zowel IL2 als 'Lock on: Modern Air Combat' van nature simulators zijn. Ze zijn wel 'simpel' in te stellen, maar dan heb je toch wat minder plezier. Daarnaast stelt met name 'Lock On' nogal wat eisen aan je systeem.
Link naar reactie
jah weet het! :D heb de systeemeisen ff voor je opgezocht [color=red:0e6cce42f1][/color:0e6cce42f1]Javo Windows(r)98/ME/XP/2000 Pentium III 800/AMD Athlon 600 or better 256 MB RAM (512 MB RAM recommended) 3D video card (DirectX 8.1 compatible) w/32MB RAM (128MB recommended) Sound Card (Direct 8.1 compatible) DirectX 8.1 or higher (included on disc) 4X CD-ROM or better (Not recommended for use with CD-RWs) Internet connection (56 kbps or better) or LAN for multiplayer Hard Drive Space 1.1 GB
Link naar reactie
Ik denk dat het vooral te maken heeft met de grootte van de textures. Heb je lage resolutie en weinig detail, kan een 32 mb kaar het nog wel aan, maar hogere resolutie met veel detail (goede kwaliteit textures etc) vraagt veel meer. Dan nog is de aanduiding 128 mb vreemd, bij kaarten zoals de Ati Radeon 8500/9000/9100/9200/9500 en Nvidia Gf3 serie en Ti 4x00 serie maakt het voor de prestatie nauwelijks uit of je nu 64 mb of 128 mb op de kaart hebt zitten...
Link naar reactie
Die 128 als 'recommended' is idd wel erg heftig, maar bedenk wel dat 'recommended' vaak ook het 'top-systeem' is waar men rekening mee houdt. Als je daarbij bedenkt dat voor de 'high-end' kaarten 128 Mb al standaard is ... (met uitschieters naar 256 Mb) dan lijkt het me vrij duidelijk dat ze hier dus effectief een Ati R9700 of beter mee bedoelen.
Link naar reactie
*oh* ik dacht dat je de SWOTL-eisen bedoelde ... Lo-mac is vrij eenvoudig te achterhalen (kwa werkelijke eisen) door de demo te testen. En dat is toch wel ff zwaar werken als je 'maar' een R8500LE hebt (en een XP 2800 cpu + 1Gb geheugen). De demo mag dan wel 'maar' beta zijn, maar als ze ons dat durven te laten zien dan heb ik niet veel hoop voor de uiteindelijke versie wat dat betreft.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...