Ga naar inhoud

UT2004 uitgesteld


Aanbevolen berichten

Je moet er van houden. Persoonlijk vind ik dat het spel minder leuk wordt naarmate je het vaker speelt. Het is wel weer leuk om met een paar vrienden een LAN-party te houden. Ik denk dat de fans nog wel even met UT 2003 vooruit kunnen. Maar aangezien het is uitgesteld tot februari 2004 hoop ik dat de graphics en de AI verbeterd worden. Alleen jammer dat m'n pc waarschijnlijk niet toereikend is :cry: :cry: :cry:
Link naar reactie
Het was al aangekondigd door een van de Atari-figuren op [url=http://www.ina-community.com/forums/forumdisplay.php?forumid=249]de officieele forums[/url] Ik vind uitstel eerder goed nieuws dan slecht nieuws, want dat betekent dat er meer tijd is om de bugs op te sporen en te verwijderen voor de release :) De AI zou zowiezo verbeterd worden.
Link naar reactie
Och, 'Novice' is tot nu toe altijd te verslaan geweest ... Bovendien gaat het hier niet om 'super' AI (pak maar eens een bot met 100% accuracy op 'god-level'), maar om meer realistisch AI dat enkele truuks van mensen kan overnemen. Zo kon de standaard AI feitelijk geen enkele van de diverse 'speciale' sprongen die in UT'03 mogelijk zijn (maar ze waren wel al stukken beter dan de UT-bots ... ). Daar kwam enige verbetering in dankzij de Superbots-mutator (link moet ik ff zoeken), maar in UT'04 is de verwachting dat dit soort stunts tot het standaard-gedrag van de bots gaat horen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...