Ga naar inhoud

medal of honour AA probleem


Aanbevolen berichten

Als ik Mohaa AA opnieuw wil installeren dan krijg je een scherm en wordt gevragd of je wil repairen, removen of modifyen. Ik heb het al een tijdje eerder geuninstalleert en hij is helemaal van de harde schijf (misschien nog in het register). Nu is alleen het probleem als ik wil installeren en ik klik op een van de 3 opties dat hij wel iets uitvoert, maar niks installeert. Wie weet hier een oplossing voor? Koen
Link naar reactie
Klopt er zit nog wat in het register . dit kan handmatig in het register of wat ik zou doen met het progamma jv16 www.jv16.org in dit prog zit een register zoeker typ daar mohaa in en hij vind de sleutels en verwijder ze dan. Doe dit nog een keer met medal of honor en verwijder ook deze. hierna op nieuw opstarten en dan moet het lukken. :wink:
Link naar reactie
[quote="badeend"]Dat probleem had ik ook :-? . Ik heb toen me hele computer geformatteerd, omdat er toch enorm veel rotzooi op m'n pc stond whehehe. Nu werkt MOHAA iig weer :lol: . Ik hoop dat hij het bij jou ook snel weer doet, maar dat zal wel. Lucas[/quote] Ik doe dat ook altijd als ie raar doet. Verse instal is altijd goed. Alleen dat is niet voor iedereen weggelegd.
Link naar reactie
[quote:a2fc33ba0b="koenvandijk"]Als ik Mohaa AA opnieuw wil installeren dan krijg je een scherm en wordt gevragd of je wil repairen, removen of modifyen. Ik heb het al een tijdje eerder geuninstalleert en hij is helemaal van de harde schijf (misschien nog in het register). Nu is alleen het probleem als ik wil installeren en ik klik op een van de 3 opties dat hij wel iets uitvoert, maar niks installeert. Wie weet hier een oplossing voor? Koen[/quote:a2fc33ba0b] lol, dag koen.. hoest bij de mac :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...