Ga naar inhoud

FIFA 2004 vraagjes


Aanbevolen berichten

Ik heb het spel net gekocht in Duitsland omdat ik daar toevallig was en dacht dat FIFA 2004 multilanguage was maar het blijkt dat je dus geen andere taal kan kiezen dus ik heb een duits menu en duits commentaar etc is er een MOD dat je het kan omzetten naar Engels? of is dat illegaal (heb wel de legale versie) Verder heb er even mee gespeeld ziet het er zeer puik uit vind ik (alleen krijg ik tijdens het laden van het spel vaag beeld (kleuren door elkaar en tijdens wedstrijden is alles goed/mooi alleen de tijd ook 'vaag beeld') Maar een andere vraag was wat zijn alle toetsen op het keyboard, kon ik niet vinden :S BVD
Link naar reactie
Ik heb het zelf niet uitgeprobeerd, maar alleen ergens gelezen: Om de taal Nederlands te maken: [quote:988636314c]1. ga naar de fifa 2004\data\cmn\fe map 2. Maak een backup van de volgende files: - ger.db - grkkdb(text file) - germany.trm 3. Kopieer deze ook even naar een andere map: - dut.db - hebkdb(text file) - holland.trm 3. Delete dan deze files (niet de backups!!): - ger.db - grkkdb(text file) - germany.trm 6. Hernoem de gekopieerde 'dut.db' file naar 'ger.db' 7. Hernoem de gekopieerde 'hebkdb' naar 'grkkdb' 8. Hernoem de gekopieerde 'holland.trm' naar 'germany.trm'[/quote:988636314c] Als het goed is heb je dan de Nederlandse taal...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...