Ga naar inhoud

Halo: valt vies tegen


Aanbevolen berichten

Ik heb halo fftjes gespeeld maar het viel echt tegen. Ik heb dat stukje op het ruimteschip gespeeld tot op de landing op de planeet. De vijanden zien er vergleken met Unreal2 helemaal niet mooier uit (helemaal niet mooi eigenlijk). En ik krijg teveel het gevoel van die scripted events. (saaie o jee nu blokkeert de deut, toch 2 stappen terug en links af). Ik vind het dus voorlopig een flop. De grapics zijn volgens mij gelijk met de xbox versie die ik 1-2 jaar geleden speelde.
Link naar reactie
[quote:4c42ff81b9="sdk"]Ik heb halo fftjes gespeeld maar het viel echt tegen. Ik heb dat stukje op het ruimteschip gespeeld tot op de landing op de planeet.[/quote:4c42ff81b9] Mag ik je sterk aanraden om verder te spelen? Je hebt helemaal gelijk, het eerste gedeelte is gewoon crap. Lijkt veels te veel op de standaard shooter. Maar daarna wordt het echt beter, trust me. Al is het spel nauwelijk vooruit te branden. :-?
Link naar reactie
Als je het in het begin al saai vind word het alleen maar saaier!! Het begin vond ik nog wel leuk beetje in die buggy rijden enzo. Maar na een tijdje worden alle levels die je al gehad heb 10 keer herhaald (en ze waren al saai). Ik snap niet dat sommige mensen dit leuk vinden ik heb persoonlijk nog nooit zo'n slecht spel gespeeld.
Link naar reactie
halo zuigt gewoon gigantisch hard ... :gaap: echt geen ruk aan... typisch weer zo'n standaart microsoft spel ... ook zoiets... heb je het geinstalleert ..ga je naar "start" .."programma's" om iets op te starten... MICROSOFT GAMES!!!!! omfg... typisch microsoft... reclame in hun eigen programma... omfg.. oftewel; bagger spel :wink:
Link naar reactie
[quote:a91e95f620="Vandread"]lekker boeiend....... als je het niet wil spelen speel je het niet als je het wel wil spelen speel je het wel...... heb je daar een topic voor nodig? :P[/quote:a91e95f620] Soms willen mensen hun hart even luchten en gaan ze op zoek naar lotgenoten :lol: Gelukkig komen er nog aardig wat andere shooters op de markt komende tijd. Ik ben zelf van plan om XIII aan te schaffen. HL2 en UT2004 lijken me ook wel aardig.
Link naar reactie
halo is in het begin idd zeeer saai en klote maar na een x aantal levels wordt het wel beter te spelen (lees: leuker) ik heb ook de xbox variant gespeeld en ik vind dat de controls op xbox irritanter zijn maar de spelerveraring met 2 spelers tegelijk door 1 missie is veeel cooler... al met al vind ik halo op pc niet de beste maar gewoon ok spel ik ga nu dan toch echt maar verder met c&c generals:Zero Hour :P (okee RA2 was beter maar deze is ook verslavend en wil alles missies uitgespeeld hebben ,opnieuw had HD format saves weg :'()
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...