Ga naar inhoud

Voor mensen die sof2 proberen te downloaden


Aanbevolen berichten

  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote:23da44e89b="sdk"] lol sof2 heeft 1 van de grootste commmunities (3000 servers) er zijn natuurlijk wel wat grotere maar zijn realisme is nog niet gevevenaard[/quote:23da44e89b] realisme.... *lol* Grootste MP fps lijkt me nog altijd Counter Strike? en servers zegt ook niet alles over hoeveel gamers ervan zijn. Over de "mooiheid" van SOF2 mbt andere fps games kunnen we vast ook dagen discusieren. Maarja jij vindt jou SOF2 geweldig en ik heb et weggegeven aan een maat omdat ik CS toch een stuk fijner vind.
Link naar reactie
[quote:502e459233="vincenzo"]half life 2 word veel maal beter dan sof2 hoor en ik zit trouwens al een half jaar in elke winkel regelmatig te kijken maar sof2 is echt zowat sold out ik w8 op die best buy titels ed[/quote:502e459233] sof2 is 2jaar oud en het is nog maar de vraag of de halflife 2 sof2 kwa manier van spelen kan evenaren. (smalle gangetjes met het shotgun en open velden voor je ak+snelheid). Counterstrike is me toch echt iets te oud,dan zou ik eerder TO doen op UT engine.
Link naar reactie
[quote:ce2f209c9e="sdk"]hoe kom je erop dat ik dat als argument gebruik ik meld gewoon ff dat je dan wel leip moet zijn. En noem ff een mooiere fps shooter. Ik heb ze allemaal van Chaser tot Unreal serie.[/quote:ce2f209c9e] Je hebt BTW nog steeds niet gereageerd op wat ik en Vandread zeiden over het realisme in Sof2... Mag ik daar uit afleiden dat je er niks op terug te zeggen hebt? Ik denk trouwens niet dat ik jou kan overtuigen dat er (veel) mooiere spellen zijn dan SoF2, jij geeft toch niet toe neem ik aan. Ook al bedoelde je de opmerking over mijn avatar niet als argument, als je ook maar een beetje hebt opgelet tijdens Nederlands lessen, weet je dar de opmerking (dan wel onbewust, dan wel bewust) over het feit dat m'n avatar een pratende spons is een persoonlijke aanval bevat en daarom als argument kan/moet worden opgevat... Al helemaal in die zin die jij ervan maakt.
Link naar reactie
[quote:71b8fcb95a="Hu'uruun"]En toch reageer je niet, waarom moet ik FPS noemen (voor jou) als jij niet eens op mijn vraag reageert? Maar goed, omdat ik tenminste een greintje fatsoen in mij heb: UT2003, Giants (en dat is nog voor SoF 2), Star Trek Elite Forces 2 enz enz...[/quote:71b8fcb95a] welke vraag, jij hebt het over een vraag van vendinges maar zijn post was gewoon een mening, lol ik stop met de discussie met 12 jarige kindjes. Ik klik nu op de stop dit topic volgen knop
Link naar reactie
Ik moet even reageeren!!! geweldig!!!:D Smaken verschillen Dat niet iedereen dit door heeft......tsja jammer. Of Sof al geevenaard is? Vast wel, maar dat heeft meer te maken met smaak. SDK vind de look and Feel van het spel nog steeds goed. Hu'uruun vind de look and feel niet bij hem passen en kan dus niet zeggen dat het DE beste game is (of in de buurt komt) van wat SDK dus wel vind. Tsja de een houd van grafies de ander van snelhied en weer de ander van allebei. Een game is pas slecht als het gemaakt is door 3DO en de makers van Daktana:D:D ( Jonh Romero was dat toch???? ). Succes, NoNoAD
Link naar reactie
Ik wil ook nog even melden dat ik niet echt een grote fan ben van UT2003 ofzo (tenminste, als ik het zo lees, lijkt het mij het logischt dat de snelheid op UT2003 slaat, is nu eenmaal een vrij snel spel...). Dat is het niet, het is slechts een voorbeeld. SDK, ook al volg je dit topic niet meer, de vraag die ik stelde, welk jij opgemerkt zou moeten hebben (een vraag is vaak te herkennen aan een '?') was: 'Mag ik daar uit afleiden dat je er niks op terug te zeggen hebt?' Ik weet niet van jouw definitie van een vraag is, maar voor mij is dit toch een vraag hoor.
Link naar reactie
[quote:b575bfdaa6="ludere"][quote:b575bfdaa6="rge"]als je een key moet hebben voor SOFII om online te kunnen spelen ,moet je gewoon een GELDIGE key van QuakeIII gebruiken :lol: da hebbie ni van mij :D[/quote:b575bfdaa6] Of naar de winkel gaan (als ze die nog verkopen) en de key overschrijven :P :P Haha, dat is echt een ***streek.[/quote:b575bfdaa6] leuk plan, alleen halen ze tegenwoordig de boekjes uit de doosjes en krijg je het boekje pas bij aankoop ;-)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...